Vilka banker lånar ut mest?

Tjenare ! Tänkte höra om nån vill dela med sig om vilken bank av alla som accepterar nån form av blanco , samt vilka som lånar ut mest eller vad ni tror är mycket , allt är intressant av att veta för att hjälpa mig och andra i samma situation,

Jag har uppfattat bank Norwegian och remember som mest agressiva i sin utlåning.

Jo men konstigt att få erbjudande från Ica banken då tycker jag. Dem borde väl vara hårdare ?
De (inte dem) brukar vara riktigt tjuriga, det håller jag med om.
Men fick du inget erbjudande eller stod det mer aktivt att "remember har valt att inte erbjuda"
Nämndes dom bara inte alls kan det ju varit tillfälligt kommunikationsfel eller liknande som spelst in

De (inte dem) brukar vara riktigt tjuriga, det håller jag med om.
Men fick du inget erbjudande eller stod det mer aktivt att "remember har valt att inte erbjuda"
Nämndes dom bara inte alls kan det ju varit tillfälligt kommunikationsfel eller liknande som spelst in

Valde att inte erbjuda.

Sen det med De och Dem, helt omöjligt att lära sig haha :D

Testade lendo med 0,6 UC. Fick erbjudande från massor med banker, remember kom det inget ifrån. Tror faktiskt dem har blivit mycket hårdare.
Jag testade advisa med 1.3 i betyg i somras och fick flera erbjudanden med bra ränta. Ringde advisa för att dubbelkolla varför BN inte hade erbjudit någon lån ännu, fick i svar att de avstod och att de riktar sig mot kunder med sämre betyg och förutsättningar. Det kan vara något liknande med Remember.

Valde att inte erbjuda.

Sen det med De och Dem, helt omöjligt att lära sig haha :D
Tänk på att testa ersätta de = jag och dem=mej innan du skriver så blir det rätt. Är man inte riktigt säker ändå så kan man till nöds använda dom :)

Tänk på att testa ersätta de = jag och dem=mej innan du skriver så blir det rätt. Är man inte riktigt säker ändå så kan man till nöds använda dom :)

Jag brukar översätta till engelska när jag är osäker. They=de och them=dem. Eller så kör man på dom. :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp