Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

vilka godkänner lån igen efter påminnelse och visa fall inkasso

Viktig medlem
Poäng: 7
Meddelanden
85
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Jag menar då om man har betalat tillbaka visa som varit påminnelse och visa var från inkasso

Har du då haft hos alla andra aktörer?

Är chansen att få lån igen större om det bara varit påminnelse?

Någon mer som har erfarenheter av detta? Om vilka som lånar ut igen? Tack för alla svaren:)

Tack för svaren väldigt uppskattande!

Olle tack för svar då vet jag vad jag har att förvänta mig. Var detta nyligen, läste i en annan tråd att det var någon som fått på 10 månader hos dem.

Påminnelse möjligtvis men inkasso tveksamt de kör ju i egen regi sedan november/december 2012 så vet ej om de ännu fått inkassoärenden

vet någon hur brevet från smsfinans ser ut? eller vilka som sköter deras betalningar? är osäker om jag ens fått det.

sms finans

Hej

Det är avida finanns och man får inte avbetalnings plan utan först inkasso och sedan kf.

Nej, Creditum tillåtter inte efter inkasso.

Jag fick nyligen låna från Pengos efter inkasso fast fick börja från 3000kr det värsta är väl Nanoflex och Nanokredit där får man inte ens låna igen efter 2 dagar försening

Tydligen har de det men ingen avbetalning godkänns annars till KF om du inte betalar

Tydligen har de det men ingen avbetalning godkänns till KF om du inte betalar

Jag har försökt med alla men får inte efter inkasso pga anmärkning. O detta gjorde jag nu i veckan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp