Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vilka mäklare har olika långivare?

Om jag ansöker om Advisa, vilken annan mäklare har mest av olika långivare?

Vadå om du ansöker om Advisa? Vad menar du?

Jag förstår inte alls vad du menar, Advisa är ingen bank utan en förmedlare och om du söker hos dom så blir det svårt att hitta en annan som inte har samma banker hos sig då Advisa och tex Lendo har samma banker i sitt utbud. Mindre variation bara.

Jag förstår inte alls vad du menar, Advisa är ingen bank utan en förmedlare och om du söker hos dom så blir det svårt att hitta en annan som inte har samma banker hos sig då Advisa och tex Lendo har samma banker i sitt utbud. Mindre variation bara.

Jag hörde att det är sättet att få lite mer på ett lån än du bara kan få med en långivare. Så till exempel letar jag efter Advisa 300k och efter det letar jag efter en annan mäklare för 300k mer. Så nu lånar jag 600k tillsammans.

Hej,

Det är inga problem att få erbjudanden från två olika låneförmedlare om det är det du menar. Vissa ger erbjudanden hos olika förmedlare och du kan endast acceptera ett erbjudande per låneförmedlare. Notera då att det genomförs en UC för respektive förmedlare

Mvh
Olle

Hej,

Det är inga problem att få erbjudanden från två olika låneförmedlare om det är det du menar. Vissa ger erbjudanden hos olika förmedlare och du kan endast acceptera ett erbjudande per låneförmedlare. Notera då att det genomförs en UC för respektive förmedlare

Mvh
Olle

Ja jag förstår. Det är därför jag frågade vilken mäklare som har de flesta olika långivare.

Svenska är mitt tredje språk och jag är inte så bra på det. :(

Advisa tror jag faktiskt har flest. Flest banker alltså. Men det kanske kan vara en idé att vänta en månad eller två tills att detta med corona lugnat sig lite.

Låter rimligt. Tror du det kommer vara tillbaka till normaltillstånd nästa år på lånefronten hos förmedlare? Din personliga analys

mvh
Olle

Advisa tror jag faktiskt har flest. Flest banker alltså. Men det kanske kan vara en idé att vänta en månad eller två tills att detta med corona lugnat sig lite.

Varför? Tror du att corona har påverkat långivarna? Min vän fick just 150k lån utan problem.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp