• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Vilken kreditkort kan man få med 15-17% uc betyg?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

LånaUtanPapper

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
En av våra mest kunniga
Blev medlem
15 Maj 2016
Meddelanden
1 706
Mottagna reaktioner
1 477
Poäng
967
Kommer inte ihåg förutsättningarna men hade relativt dåliga förutsättningar när jag fick collectors easy living.


Vill minnas att jag sökte på 50.000 men fick 24.000 beviljat. Så får du inte det du söker kan du bli beviljad lägre belopp istället för bli nekad.

Hittade en kampanjkod på nätet man skriver in vid ansökan för att det ska va gratis första året: COLLEASY
 
Senast ändrad:

Drolzan

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
14 Juni 2016
Meddelanden
990
Mottagna reaktioner
484
Poäng
537
Kommer inte ihåg förutsättningarna men hade relativt dåliga förutsättningar när jag fick collectors easy living.


Vill minnas att jag sökte på 50.000 men fick 24.000 beviljat. Så får du inte det du söker kan du bli beviljad lägre belopp istället för bli nekad.
Är dom svåra? Förutsättningar?
 

tavelramen

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
27 Februari 2018
Meddelanden
474
Mottagna reaktioner
125
Poäng
327
Är dom svåra? Förutsättningar?
Har provat flertal gånger med dåliga förutsättningar och nekad alla gångerna så jag tror inte de är bland de enklaste. Om inte Alex blivit svårare så tror ja de ligger 1:a, sedan resurs classic tvåa. Men kortio tex där kan man ansöka om fler kort med bara en uc de är värt o tänka på men kontakta dem isf o fråga hur
 

Mockingbird

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
18 April 2019
Meddelanden
14
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Har provat flertal gånger med dåliga förutsättningar och nekad alla gångerna så jag tror inte de är bland de enklaste. Om inte Alex blivit svårare så tror ja de ligger 1:a, sedan resurs classic tvåa. Men kortio tex där kan man ansöka om fler kort med bara en uc de är värt o tänka på men kontakta dem isf o fråga hur
Hej! Är det någon som har 100 000 på BN och utnyttjar hela? Vad är minsta att betala varje månad?
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 850
Mottagna reaktioner
12 598
Poäng
9 787
Hej! Är det någon som har 100 000 på BN och utnyttjar hela? Vad är minsta att betala varje månad?

Hur bn gör vet jag inte men 5% amortering per månad är ganska vanligt, 5000 i månaden och typ 1700 i månaden, så knappt 7000 i månaden
 

Mockingbird

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
18 April 2019
Meddelanden
14
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Hur menar du nu? Betalar man 7000 i månaden?? Det står att man minst ska betala 3%. Sen äre ju räntan. Skulle vilja veta på ett ungefär vad det blir om månadsräntan är 1,69%.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 850
Mottagna reaktioner
12 598
Poäng
9 787
Hur menar du nu? Betalar man 7000 i månaden?? Det står att man minst ska betala 3%. Sen äre ju räntan. Skulle vilja veta på ett ungefär vad det blir om månadsräntan är 1,69%.
Ok, då är det 3000 amortering och typ 1700 i ränta, så något under 5000 då.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp