Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Vilket inkasso har Kontantfinans?

Har mejlat Kontantfinans för att ansöka om en avbetalningsplan på mina 2 lån hos dem eller få veta vilket inkasso de anlitar. Får dock inget svar från dem och när jag ringde var det en person som svarade som inte kunde svara på mina frågor. Har tidigare försökt slå ihop mina lån hos dem men det gick inte, de gick heller inte med på att förlänga lånetiden för att få ner kostnaden. Så nu återstår bara inkasso om det hjälper till en lägre månadskostnad. Läste i en annan tråd att de hade Gothia men vet inte om det stämmer fortfarande.
Så om det är någon som vet vilket inkasso de har nu är jag mycket tacksam för svar.

De hör nog ihop med Konsumentkredit för när man sökte lån så skickade man papperna till samma adress som Konsumentkredit, i Kalix. Så mitt råd är att höra med Konsumentkredit.

Nej de är inte alls samma även om båda finns i Kalix. Så frågan kvarstår vilket inkasso har de nu?

November

Har inte fått någon räkning,påminnelse sedan november kom jag på när jag läste denna tråd

Har du haft ditt Kontantfinans lån hos Gothia inkasso kommer du att få ett brev från Sileo Kapital AB som tar över dessa ärenden. Jag fick brev idag att min skuld nu är 8372:- och kontaktar jag dem kan jag göra upp om en avbetalningsplan. Jag ringde och ska betala 400/månad från slutet på april.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp