• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Vilket jävla år...

Barajag

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
11 Januari 2018
Meddelanden
367
Mottagna reaktioner
353
Poäng
477
”Och hen spelade och levde lycklig i alla sina dagar tack vare sina vinster.... sa ingen någonsin”

Tyvärr så blir vinsterna enorma förluster i slutändan :) finns så många gånger jag vunnit så jag kunnat bli lånfri, de har bara förstört ännu mer och lånen blivit ännu större.
Så jag håller med dig Joni
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Hope777

V.I.P
Poäng: 557
Blev medlem
18 Januari 2018
Meddelanden
477
Mottagna reaktioner
574
Poäng
557
Tyvärr så blir vinsterna enorma förluster i slutändan :) finns så många gånger jag vunnit så jag kunnat bli lånfri, de har bara förstört ännu mer och lånen blivit ännu större.
Så jag håller med dig Joni
Sant !!! Kicken av vinsten, endorfinernas lyckorus :( några timmar, dygn efter ruset så PANG så ligger man på helvetes botten och krälar..... bankrutt....Vill verkligen ALDRIG mer befinna mej där, då lever jag hellre med löneutmätning resten av mitt liv....ångesten som spelandet ger alltså...den glömmer jag aldrig..
 

Kondi

Viktig medlem
Poäng: 287
Blev medlem
14 Oktober 2017
Meddelanden
76
Mottagna reaktioner
121
Poäng
287
Hade man inte vunnit när man började spela tror jag inte man fortsatt så länge, det hör nog till deras taktik till att hålla en kvar för dem vet att man kommer tillbaka och spelar upp pengarna igen.. :(
 

Hope777

V.I.P
Poäng: 557
Blev medlem
18 Januari 2018
Meddelanden
477
Mottagna reaktioner
574
Poäng
557
Hade man inte vunnit när man började spela tror jag inte man fortsatt så länge, det hör nog till deras taktik till att hålla en kvar för dem vet att man kommer tillbaka och spelar upp pengarna igen.. :(
Det är sant, men när vi kommit ur spelbubblan och siktar in oss på andra bra saker så kan vi göra storverk på andra områden :) glöm inte det, vi är oftast väldigt driftiga människor som tyvärr fastnat för fel sorts saker, jag tänker så här, om jag har spelat bort flera hundra tusentals kronor och överlevt detta då borde det gå att vända och göra nå väldigt bra saker och att inte fastna för länge i ” offersjön”....Jag har iallafall bestämt mej för att förändra min situation :) även om det kommer att ta tid, jag har ju löneutmätning nu och i ” evighet” om jag inte får skuldsanering framöver....men jag tänker inte låta spelbolagen få en enda krona mer av mej så det så.....:cool:
 

Annhha

V.I.P
Poäng: 597
Blev medlem
4 Augusti 2018
Meddelanden
347
Mottagna reaktioner
639
Poäng
597
Jag var nog lite trött när jag läste ditt inlägg efter att i fem timmar försökt att få min son att förstå att jag inte vill honom något illa samtidigt så måste jag inse att han behöver tid men och hur mycket mamma jag än är så måste jag ta ett steg tillbaka och han hör av sig när han orkar. Förstår nu vad du menar med ditt inlägg☺
 

F.D. miljonär

Medlem
Poäng: 27
Blev medlem
26 April 2018
Meddelanden
19
Mottagna reaktioner
6
Poäng
27
Det positiva i kråksången är att dina sammanräknade skulder är minimala jämfört med vad många här på forumet, även jag själv har dragit på sig. Slutar du spela och jobbar på i några månader så kan du snart ta ett samlingslån och få ner räntan. Många här hade nog offrat sin vänsterarm för att ha dina ekonomiska förutsättningar.
 

Likasmartsomalltid

Ny medlem
Poäng: 27
Blev medlem
5 Oktober 2018
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
7
Poäng
27
Det positiva i kråksången är att dina sammanräknade skulder är minimala jämfört med vad många här på forumet, även jag själv har dragit på sig. Slutar du spela och jobbar på i några månader så kan du snart ta ett samlingslån och få ner räntan. Många här hade nog offrat sin vänsterarm för att ha dina ekonomiska förutsättningar.

Ja, du har rätt. Det är just det jag måste blicka mot, att hela tiden ha siktet på målet! Fixar jag det, så är min framtid räddad!

Jag kommer att greja detta, så är det bara!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp