• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Vinnarna årets mest kunniga samt hjälpsamma medlem (2021) är...

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 117
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 590
Mottagna reaktioner
1 737
Poäng
1 117
Nu har det blivit dags att kora vinnarna för årets mest kunniga samt hjälpsamma medlem!

Omröstningen avgjordes med hjälp av forumet medlemmar, utifrån 16 nomineringar totalt. Här är resultatet:

:vinnare: Vinnare av utmärkelsen för årets mest kunniga medlem är @Lasseman

Lasseman tar hem det igen. Med hela 56% av rösterna. Likt förra året är det kunskapen inom KFM, inkasso, skatteverket och juridik som är ovärderlig för forumet. Med 3200 inlägg hittills i år så sprids denna kunskap minst sagt.

En av motiveringarna från @Dunder :
"@Lasseman som mest kunnig :) vad jag läst av alla trådar, så känns det som att du är den som vet mest vad du talar om."

:vinnare: Vinnare av utmärkelsen för årets mest hjälpsamma medlem är @Terry_

Terry tar också hem det igen likt förra året. Med i skrivande stund nästan 1900 reaktioner på sina inlägg i år, mest av alla medlemmar, så har det onekligen varit många hjälpande inlägg.

En av motiveringarna från @Streetspirit78:
"Jag vill nominera @Terry_ som har stor erfarenhet och kunskap kring olika situationer rörandes lån och annat. Hjälpsam och ger alltid bra och konkreta tips och svar på frågor. Till sist har @Terry_ startat en tråd med diskussioner kring hur människor mår i sin ekonomiska situation. Ett oerhört viktigt och fint initiativ! Jag är övertygad om att det finns ett stort behov av att prata av sig."

I år får även "runner-up" ett omnämnande.

Och det blev i omvänd ordning @Terry_ som mest kunniga och @Lasseman som mest hjälpsamma. @Myra förtjänar dock ett omnämnande som hamnade högt upp i båda omröstningarna, främst som mest hjälpsamma.

-----

Grattis till samtliga!

Årets medlem samt årets nya medlem utses i början av Januari som vanligt (baseras på trofépoäng).
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 941
Mottagna reaktioner
6 131
Poäng
3 907
Nu har det blivit dags att kora vinnarna för årets mest kunniga samt hjälpsamma medlem!

Omröstningen avgjordes med hjälp av forumet medlemmar, utifrån 16 nomineringar totalt. Här är resultatet:

:vinnare: Vinnare av utmärkelsen för årets mest kunniga medlem är @Lasseman

Lasseman tar hem det igen. Med hela 56% av rösterna. Likt förra året är det kunskapen inom KFM, inkasso, skatteverket och juridik som är ovärderlig för forumet. Med 3200 inlägg hittills i år så sprids denna kunskap minst sagt.

En av motiveringarna från @Dunder :
"@Lasseman som mest kunnig :) vad jag läst av alla trådar, så känns det som att du är den som vet mest vad du talar om."

:vinnare: Vinnare av utmärkelsen för årets mest hjälpsamma medlem är @Terry_

Terry tar också hem det igen likt förra året. Med i skrivande stund nästan 1900 reaktioner på sina inlägg i år, mest av alla medlemmar, så har det onekligen varit många hjälpande inlägg.

En av motiveringarna från @Streetspirit78:
"Jag vill nominera @Terry_ som har stor erfarenhet och kunskap kring olika situationer rörandes lån och annat. Hjälpsam och ger alltid bra och konkreta tips och svar på frågor. Till sist har @Terry_ startat en tråd med diskussioner kring hur människor mår i sin ekonomiska situation. Ett oerhört viktigt och fint initiativ! Jag är övertygad om att det finns ett stort behov av att prata av sig."

I år får även "runner-up" ett omnämnande.

Och det blev i omvänd ordning @Terry_ som mest kunniga och @Lasseman som mest hjälpsamma. @Myra förtjänar dock ett omnämnande som hamnade högt upp i båda omröstningarna, främst som mest hjälpsamma.

-----

Grattis till samtliga!

Årets medlem samt årets nya medlem utses i början av Januari som vanligt (baseras på trofépoäng).
Otroligt välförtjänta vinnare ! Ni båda förtjänar den allra största respekt !! :)
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 312
Poäng
8 917
Tack allihopa! Jag hoppas att ALLA här på forumet får en underbar jul, ett fantastiskt gott nytt år och jag har en magkänsla, jag vet inte varför men min magkänsla säger att 2022 kommer nästan ALLA här på forumet få mycket bättre ekonomi men också med det en inre frid.

LOVE YOU !
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 527
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 569
Mottagna reaktioner
2 460
Poäng
1 527
Tack allihopa! Jag hoppas att ALLA här på forumet får en underbar jul, ett fantastiskt gott nytt år och jag har en magkänsla, jag vet inte varför men min magkänsla säger att 2022 kommer nästan ALLA här på forumet få mycket bättre ekonomi men också med det en inre frid.

LOVE YOU !
Kan bara hålla med dig Terry, och jag kan redan nu spräcka bubblan att med ditt tips om jämkning under 2022 så kommer jag och gubben bli skuldfria under 2022!
Hade de inte varit för ditt tips hade vi haft ytterligare 2 år med halv kass ekonomi!
Och till sist
STORT GRATTIS till en välförtjänt titel! <3
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 086
Mottagna reaktioner
6 669
Poäng
4 477
TACK @Lånforum.se för omnämnandet/titeln, otroligt hedersfullt och TACK alla som varit med och röstat. Känner mig som sagt väldigt hedrad och tacksam.
Nu blickar vi mot ett nytt och bättre år eller hur? Kampen fortsätter! :folded:<3:):faceheart:
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp