Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Vivus avbetalningsplan på 12 månader kostnadsfritt

Jag vet inte hur många gånger jag förlängt, men känns som 20 gånger.

Men jag har ju betalat tillbaka en del tidigare och lånat om en del av det, antar att det räknas som att en ny period börjar eller något. Suck!

Du skrev att du delbetalat skulden och förlängt så det är kanske det som avgör att du inte får avbetalning. Du har ju därmed visat att du har förmåga att förlänga och avbetala. Men vad händer för dig nu, får du fortsätta förlänga eller kräver de hela skulden?

Du skrev att du delbetalat skulden och förlängt så det är kanske det som avgör att du inte får avbetalning. Du har ju därmed visat att du har förmåga att förlänga och avbetala. Men vad händer för dig nu, får du fortsätta förlänga eller kräver de hela skulden?

Detta inlägg är till 1508

Jag förlängra och betala av. Jag hoppas i Mars är jag klart ! Vad ska jag göra annars. Hon var så otrevlig till mig , Usch !!!

Det är nog det ända du kan göra om du inte förlänger skickar de ju till KFM och då blir det ju ännu svårare att bli av med skulden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp