Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

vk credit trustbuddy

Är det någon som låtit sitt trustbuddylån som hamnat hos vk credit gått så långt som till tingsrätten och vunnit över dom eller fått igenom en avbetalning efter dom?? Hutlösa avgifter ett lån på 5000 kr blir 8000 och sedan ska dom ha 999 kr innan dom kan diskutera en avbetalning!!!!

Är det någon som låtit sitt trustbuddylån som hamnat hos vk credit gått så långt som till tingsrätten och vunnit över dom eller fått igenom en avbetalning efter dom?? Hutlösa avgifter ett lån på 5000 kr blir 8000 och sedan ska dom ha 999 kr innan dom kan diskutera en avbetalning!!!!

Tror inte ens de skickar det till tingsrätten, då det givetvis är bluff och båg som vi naiva låntagare snällt sväljer och betalar!

Vkc inkasso trustbuddy

Lätt mitt lån på 10.000 gå till inkasso blev 16000 kr hos vkc. Fick avbetalningsplan på 2000 kr i månaden. Dom e riktigt otrevliga och tuffa att ha o göra med. Ställer man en fråga får man sina egna gamla mejl tillbaks, nästan som hot!

Lätt mitt lån på 10.000 gå till inkasso blev 16000 kr hos vkc. Fick avbetalningsplan på 2000 kr i månaden. Dom e riktigt otrevliga och tuffa att ha o göra med. Ställer man en fråga får man sina egna gamla mejl tillbaks, nästan som hot!

Verkar va väldigt olika vem man råkar prata med på bolaget, själv betalar jag 700 i månaden och har alltid fått korrekta svar när man mailar om något.

Mvh Nisse

Mina trustbuddylån hamnade hos gothia...

Lånet på 5000 kr blev 7176 kr...

Verkar va väldigt olika vem man råkar prata med på bolaget, själv betalar jag 700 i månaden och har alltid fått korrekta svar när man mailar om något.

Mvh Nisse

Hur stor skuld hade du från början när du fick betala 700/månad? Min skuld låg från början på 14 000 och fick inte betala mindre än 2000 kronor i månaden :(

Hur stor skuld hade du från början när du fick betala 700/månad? Min skuld låg från början på 14 000 och fick inte betala mindre än 2000 kronor i månaden :(

Var också runt 14000 då jag hade max på trustbuddy

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp