• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Wästgöta finans avslag...

Emraa123

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
2 Mars 2021
Meddelanden
211
Mottagna reaktioner
56
Poäng
177
Fick också avslag några månad sen med 8a inga förfrågningar och fast inkomst runt 400k inga lån och krediter syns på bisnode. De så hårda tyvärr
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Morran

V.I.P
Poäng: 187
Blev medlem
3 Januari 2021
Meddelanden
300
Mottagna reaktioner
53
Poäng
187
Nu har jag fått kopia på upplysningen- hade en 4:a i betyg och syntes två krediter.
antagligen mitt höga underskott som ställer till det.
men det jag inte förstår är att hur jag kan ha en 4:a på upplysningen men när jag loggar in så har jag en 8:a.
Betalar ju för att kunna se mitt kreditbetyg, men som visar sig vara helt missvisande och stämmer inte alls! Så dåligt!
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 527
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 600
Mottagna reaktioner
2 483
Poäng
1 527
Nu har jag fått kopia på upplysningen- hade en 4:a i betyg och syntes två krediter.
antagligen mitt höga underskott som ställer till det.
men det jag inte förstår är att hur jag kan ha en 4:a på upplysningen men när jag loggar in så har jag en 8:a.
Betalar ju för att kunna se mitt kreditbetyg, men som visar sig vara helt missvisande och stämmer inte alls! Så dåligt!
Tyvärr är det så, en helt värdelös tjänst är det.
 

Rufus

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
22 Augusti 2019
Meddelanden
883
Mottagna reaktioner
408
Poäng
537
Nu har jag fått kopia på upplysningen- hade en 4:a i betyg och syntes två krediter.
antagligen mitt höga underskott som ställer till det.
men det jag inte förstår är att hur jag kan ha en 4:a på upplysningen men när jag loggar in så har jag en 8:a.
Betalar ju för att kunna se mitt kreditbetyg, men som visar sig vara helt missvisande och stämmer inte alls! Så dåligt!
Bisnode använder olika system.
 

Morran

V.I.P
Poäng: 187
Blev medlem
3 Januari 2021
Meddelanden
300
Mottagna reaktioner
53
Poäng
187
Bisnode använder olika system.
Tack för guiden!! Nu förstår jag lite mer hur det funkar.
men säg krasst att jag skulle ändra mitt underskott hur funkar det och när
I såntfall ska man göra det?
Jag har lite kvarskatt att betala den 12 november pga att jag gjorde en felaktig jämkning.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp