• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Zaver app någon som använt?

noll

V.I.P
Poäng: 227
Blev medlem
3 Februari 2012
Meddelanden
364
Mottagna reaktioner
78
Poäng
227
Ser att jag varit väldigt otydlig pga att jag missat en bokstav i mitt inlägg. Så pass otydligt blev det att det omöjligen går att gissa vad jag syftar till trots trådens ämne. Jag kan redigera men gör det inte utan låter mitt svar bli lekstuga för fjant och pekpinnar. Lite roar barnen.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

noll

V.I.P
Poäng: 227
Blev medlem
3 Februari 2012
Meddelanden
364
Mottagna reaktioner
78
Poäng
227
Kapar gammal tråd och börjar med att be om ursäkt för detta.

Jag har mailat en bilhandlare och frågat om villkor kring betalning/delbetalning med Zaver. Har inte fått svar än så under tiden undrar jag om det finns någon här på forumet som använt Zaver senaste tiden och vill dela med sig av erfarenheter?
Är dom i paritet med Klarna/qliro?
Delbetalning (era förutsättningar, upplysning och upplevelse)
Finns någon sida som visar vilka butiker som använder Zaver?
Frågorna ovan står obesvarade. Någon som har svar på dessa frågor och vill dela information?
 

CefN

Aktiv medlem
Poäng: 6
Blev medlem
6 Mars 2024
Meddelanden
25
Mottagna reaktioner
2
Poäng
6
Frågorna ovan står obesvarade. Någon som har svar på dessa frågor och vill dela information?
Har du använt zaver än? Isåfall får du gärna dela med dig av information då jag kikar lite efter info!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp