Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Zzzzzz

Har varit uppe sen igår från att jag fick reda på att jag måste flytta ut då jag bor svart. Har uppsägningstid 3 månader. Allt annat är redan fucked så händer detta. Detta var min mardröm.

När jag trodde att det inte kunde bli värre så ligger jag vaken sen igår med tårar i ögonen och tänker mörka tankar.

Varför ens fortsätta.

Tråkigt, riktigt tråkigt :(

Råder dig att ta kontant med nära och kära, vänner eller andra och prata med dem. Att vara ensam i riktigt jobbiga stunder är tufft.
Har du inga att prata med, så sök andra möjligheter så som kommunen, kyrkan eller vården.

Tråkigt, riktigt tråkigt :(

Råder dig att ta kontant med nära och kära, vänner eller andra och prata med dem. Att vara ensam i riktigt jobbiga stunder är tufft.
Har du inga att prata med, så sök andra möjligheter så som kommunen, kyrkan eller vården.
Uppskattar att du ens svarar.
Vet inte ens vrf jag skriver här samtidigt som jag vet.

Jag är väldigt bra på att dölja mina riktiga känslor.
Eh glöm detta inlägg.

Orkar inte ville bara skriva av mig!

Önskar er alla det bästa i livet!

Eh glöm detta inlägg.

Även om det inte känns så idag och imorgon, så kommer du fixa detta! Livet är en så jäkla fin gåva, välj att ta emot den gåvan och vårda den framöver.
Råder dig till:
- Prata med nära och kära, vänner idag. Visa dina känslor, håll dem inte inne.
- Sök dig till socialtjänsten/vården, och be om hjälp.
- Bestäm dig för några enkla positiva mål. År 2027 ska du… 1) 2) 3). Tänk på dessa mål dagligen och vad du gjort för att ta ett steg, om än ett myrsteg, för att nå dem.
Klarar du detta är jag säker på att ditt liv kommer var riktigt fint om fyra år.

Eh glöm detta inlägg.

Förstår att det är tufft. Du har tre månader på dig att lösa detta.
Sätt in annons på blocket att du söker bostad, var ärlig med din situation.
Anförtro dig till den du litar mest på, ensam är inte alltid starkast.

Har varit uppe sen igår från att jag fick reda på att jag måste flytta ut då jag bor svart. Har uppsägningstid 3 månader. Allt annat är redan fucked så händer detta. Detta var min mardröm.

När jag trodde att det inte kunde bli värre så ligger jag vaken sen igår med tårar i ögonen och tänker mörka tankar.

Varför ens fortsätta.
Hoppsan! Som icke-insatt i hyresvärlden vet jag inte vad det innebär att du "bor svart", men tre månader är lång tid att försöka hitta en lösning! :) Har du arbete? Eftersom du är på lånforum.se, har du några skulder eller behöver du råd om att ta något lån?

Om du på riktigt känner att "det är ingen mening med livet" ringer du 112, de är duktiga medmänniskor som kan hantera din stress och oro på ett bra och professionellt sätt. Men förhoppningsvis har du någon bra kollega, vän eller familjemedlem att vända dig till först. :) Du är inte ensam med att ha problem! Det har alla, även de som är photoretuscherade på Instagram med 1,5 miljoner följare och som kör Lamborghini.

Finns massa grupper på FB för uthyrning av olika typer av boende, vet inte i vilken stad du bor men sikta på att hitta ett rum att hyra som inneboende till och börja med så tar du det därifrån.
Allt löser sig!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp