• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

American express krav?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
X

XC70

Gäst
Poäng: 0
0.7% i score; 240 kkr blanco; 27kkr i avbetalning; 7kkr i utnytjad kontokortskredit (beviljad 80kkr); 369kkr i inkomst; 2 ff; inga anm
 

Yoyo

V.I.P
Poäng: 112
Blev medlem
24 September 2013
Meddelanden
374
Mottagna reaktioner
24
Poäng
112
Vet någon ifall ock vart man kan ta ut kontanter med american express, det gröna kortet?
 

Rembrandt

Kunnig medlem
Poäng: 227
Blev medlem
2 Juli 2014
Meddelanden
269
Mottagna reaktioner
79
Poäng
227
4% det va som fan:/ måste man ringa o aktivera kortet för uttag? Jag fick det igår så har aktiverat på mina sidor. Behöver man göra något mer?
Jag behövde göra det, men det var typ 6 år sedan. Så länge du fått din PIN kod så bör det fungera. tänk på att det i vissa automater endast går att ta ut 2000 åt gången, så du får göra uttaget 5 ggr...
 

Yoyo

V.I.P
Poäng: 112
Blev medlem
24 September 2013
Meddelanden
374
Mottagna reaktioner
24
Poäng
112
Jag behövde göra det, men det var typ 6 år sedan. Så länge du fått din PIN kod så bör det fungera. tänk på att det i vissa automater endast går att ta ut 2000 åt gången, så du får göra uttaget 5 ggr...
Jag fick välja en kod vid ansökan :) jag tänkte inte ta ut så mycket. Men vilka automater kan man göra det i?
 

Lize

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 707
En av våra mest kunniga
Blev medlem
30 Januari 2013
Meddelanden
3 129
Mottagna reaktioner
2 509
Poäng
1 707
Jag fick välja en kod vid ansökan :) jag tänkte inte ta ut så mycket. Men vilka automater kan man göra det i?
I de vanliga "blåa" bankomaterna. Däremot fungerar de inte i de bankomater som exempelvis finns inne på 7-eleven (Kontanten).
 

Yoyo

V.I.P
Poäng: 112
Blev medlem
24 September 2013
Meddelanden
374
Mottagna reaktioner
24
Poäng
112
Jag kan inte ta ut i bankomat förrän efter 6 mån, de måste haft mig som kund för att se hur man sköter betalningar. Oj vilken säkerhet de har, jag va i kontakt med dom idag för de ville jag skulle ringa upp dom pga någon transaktion så det inte var någon obehörig som hade mitt kort. Jag kan dock göra överföring till skrill och där ta ut på mitt vanliga konto om jag vill, provade :) samma som att ta ut i bankomaten om inte billigare, då de tar ut de 4% när man tar i bankomat. Pratade med kreditavdelningem där han frågade hur mycket jag ungefär tänkt göra av med i januari, han satte 15.000 som gräns denna månaden. Antar att det går att få mer, bara ringa o säga till.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp