• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

American express krav?

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 352
Mottagna reaktioner
13 438
Poäng
8 917
Kan man klara sig utan att dom upptäcker att man har skuldsaldo hos KFM och 25 anmärkningar?
Inkomst på 800K dock...
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

kassekonomi

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
15 Maj 2014
Meddelanden
627
Mottagna reaktioner
116
Poäng
307
Har inte svaret på din fråga. Men måste bara gratulera till en mycket fin inkomst! :)
önskar jag hade den samma. Du tjänar 4 gånger mer än mig. vad för jobb har man med den inkomsten ? =)
#Dagsattbytajobb
 

acorn

Kunnig medlem
Poäng: 167
Blev medlem
7 Maj 2012
Meddelanden
276
Mottagna reaktioner
45
Poäng
167
Jag har haft mitt Amex i ca 6 månader nu och jag har inte fått en kopia på någon form av kreditupplysning. Jag vet inte om de vänder sig direkt till skatteverket och kronofogden för att kontrollera ens kreditvärdighet
 
X

XC70

Gäst
Poäng: 0
Hej,
Ansökte om AMEX Gold på deras hemsida 8:e Dec, ringde till deras Kundtjänst angående status veckan efter och fick till besked att ansökan beviljades på Fredagen, dvs 3 dagar efter ansökan. De gjorde en microupplysning på mig via UC.
 
S

Smurf

Gäst
Poäng: 0
Hej,
Ansökte om AMEX Gold på deras hemsida 8:e Dec, ringde till deras Kundtjänst angående status veckan efter och fick till besked att ansökan beviljades på Fredagen, dvs 3 dagar efter ansökan. De gjorde en microupplysning på mig via UC.

Vad är en Micro upplysning? syns inte den på uc?
 
X

XC70

Gäst
Poäng: 0
Hej,

Jodå, den syns men är inte lika omfattande som en full upplysning. De tittar enbart på den deklarerade inkomsten, anmärkningar, antal förfrågningar. Inte på vilka krediter man har, hur dessa har utvecklats månad efter månad etc.
 

JesseTopp

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
31 Juli 2013
Meddelanden
88
Mottagna reaktioner
10
Poäng
42
Jag fick samma micro UC när jag sökte Amex Elite (det vill säga det kort som Acorn berättade om tidigare i tråden). Sökte i torsdags 10/12 och fick besked om att ansökan var påbörjad på morgonen lördagen den 12/12.

Senare på kvällen fanns det 20.000 Eurobonus-poäng från AMEX insatta på mitt SAS konto, men jag vet fortfarande inte om jag är beviljad själva kortet eller ej.
 
X

XC70

Gäst
Poäng: 0
Jag fick samma micro UC när jag sökte Amex Elite (det vill säga det kort som Acorn berättade om tidigare i tråden). Sökte i torsdags 10/12 och fick besked om att ansökan var påbörjad på morgonen lördagen den 12/12.

Senare på kvällen fanns det 20.000 Eurobonus-poäng från AMEX insatta på mitt SAS konto, men jag vet fortfarande inte om jag är beviljad själva kortet eller ej.
Du kan nog känna dig lugn. Kortet kommer. På sin sida skriver AMEX att kortet kommer inom 15 arbetsdagar räknat från beviljningsdagen.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp