• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Ferratum - Lån utan UC
5. Compricer - Jämför lån (ny)
6. Brixo - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Binly - Lån utan UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Tips! Ferratum Flexkredit

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Förr har de tagit creditsafe på mig, nu på flexen vet jag ej ännu. Jag kan återkomma när jag vet troligen i morgon.
 

Grodan1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 397
Blev medlem
28 Oktober 2014
Meddelanden
1 268
Mottagna reaktioner
196
Poäng
397
Jag fick inget lån eftersom jag hade betalplan en gång hos ferratum, spärrad i 2 år...
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
flexkredit

Är spärrad hos ferratum 2 år pga att tidigare lån gått till inkasso men som är färdigbetalt. Provade att ansöka om deras flexkredit och blev beviljad en kredit på 12000:-. Kan med dessa pengar bli av med 5 av 6 smslån nu. Lägsta månadsbelopp att betala är 1200 kr.

Hur såg det ut när du loggade in? Stod det att det var beviljat 12000 kronor redan?
När jag loggar in så står det "outnyttjad kredit 9000 kronor", vad menas med det? Har kreditprövning redan skett eller kommer den sen?

Tacksam för svar!
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Hur såg det ut när du loggade in? Stod det att det var beviljat 12000 kronor redan?
När jag loggar in så står det "outnyttjad kredit 9000 kronor", vad menas med det? Har kreditprövning redan skett eller kommer den sen?

Tacksam för svar!

Precis samma stod det för mig, fast 12000:-. Och det gick ju vägen. Jag klickade på knappen att jag ville göra uttag, trodde inte det skulle gå igenom men det gick ju vägen :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp