• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Ferratum - Lån utan UC
5. Compricer - Jämför lån (ny)
6. Brixo - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Binly - Lån utan UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Tips! Ferratum Flexkredit

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

krakelspektakel

V.I.P
Poäng: 247
Blev medlem
16 December 2011
Meddelanden
524
Mottagna reaktioner
79
Poäng
247
Fick inget svar på ansökan trots att de står att jag skulle få svar inom 10-15 minuter däremot pengar på kontot och notering på min sida. Fick ni andra svar på er ansökan och vilken kredit upplysning tog de?
Samma här, pengarna bara kom utan något separat besked (som utlovats). De tog iallafall CreditSafe förr.
 
P

Potnus

Gäst
Poäng: 0
Hej kära gott folk tänkte komma in här medans ni ändå är på gång.
Har en liten fråga nämligen :

Jag tänkte ta ett lån hos ferrautm på 6000 kr, jag har tidigare tagit ett lån hos dem på samma belopp utan ränta. min fråga lyder som såhär:
så om vi säger att det amorteras 90 kr per månad UNGEFÄR, och jag bestämmer mig för att betala av hela lånet efter 4 månader, 4 gånger 90 = 360, betalar jag då 5640 för att stänga lånet på ett ungefär eller tillkommer det extra kostnader.

Trög Fråga jag vet.
tacksam för svar!
 

Rembrandt

Kunnig medlem
Poäng: 227
Blev medlem
2 Juli 2014
Meddelanden
269
Mottagna reaktioner
79
Poäng
227
Hej kära gott folk tänkte komma in här medans ni ändå är på gång.
Har en liten fråga nämligen :

Jag tänkte ta ett lån hos ferrautm på 6000 kr, jag har tidigare tagit ett lån hos dem på samma belopp utan ränta. min fråga lyder som såhär:
så om vi säger att det amorteras 90 kr per månad UNGEFÄR, och jag bestämmer mig för att betala av hela lånet efter 4 månader, 4 gånger 90 = 360, betalar jag då 5640 för att stänga lånet på ett ungefär eller tillkommer det extra kostnader.

Trög Fråga jag vet.
tacksam för svar!
Nej, räntan är ju över 500kr/månaden
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp