• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Ferratum - Lån utan UC
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Brixo - Lån utan UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Credifi - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Vivus - Lån utan UC

Tips! Ferratum Flexkredit

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
flexkredit

Ska man fylla i något efter att man tryckt på knappen, eller kommer svaret direkt?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

fiore84

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
13 Juni 2012
Meddelanden
271
Mottagna reaktioner
64
Poäng
207
Bara för mig det kommer fram "unknown error" efter jag godkänt
Utbetalningen?
 

TourettesGuy

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
23 April 2012
Meddelanden
1 396
Mottagna reaktioner
381
Poäng
517
Får oxå "unknown error", är det kört då? Allt gick ju så bra ända tills man skulle ta ut lite, hade 15000 i utrymme trots jag bara valde 12000.

Spärrade mig för typ 3 år sen från Ferratum..men då borde man väl inte ens kunna bli välkomnad som ny kund och spärren har väl en tidsbegränsning kanske?
 

Kimsan69

Viktig medlem
Poäng: 32
Blev medlem
30 Mars 2014
Meddelanden
67
Mottagna reaktioner
5
Poäng
32
Tycker ni inte att det är obehagligt att ansöka om lån från dom när även dom använder Instantor och då kommer åt Er bankinformation?! Tycker det är ett jävla tillvägagångssätt...rent ut sagt!!!
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
När ni blir beviljade på >Flexkredit få ni ett sms då? På min sida står det Kreditgräns 12000 beviljad utnyttjad 12000 för jag sökte på 12000 tusen outnyttjad kredit 0 och önskad kredit 0 men sen på mina lån står det att jag inte finns några lån men cirkeln är blå och det står att min kredit är utnyttjad ska det vara så eller? För det står att man ska få sms men som sagt inte fått nåt och märkligt att inte lånet är inskrivet på min sida om jag nu fått det , eller betyder detta att jag inte få?

Hoppas någon kan svara på detta!
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
När ni blir beviljade på >Flexkredit få ni ett sms då? På min sida står det Kreditgräns 12000 beviljad utnyttjad 12000 för jag sökte på 12000 tusen outnyttjad kredit 0 och önskad kredit 0 men sen på mina lån står det att jag inte finns några lån men cirkeln är blå och det står att min kredit är utnyttjad ska det vara så eller? För det står att man ska få sms men som sagt inte fått nåt och märkligt att inte lånet är inskrivet på min sida om jag nu fått det , eller betyder detta att jag inte få?

Hoppas någon kan svara på detta!

Jag fick inget sms och det ligger inte under Mina lån eftersom det är en kredit. Såg/ ser samma ut för mig och pengarna kom in på mitt konto så du kan vara lugn :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp