Nu frågade hen iofs vart man ser om de går att höja. Vilket de gör i appen om man loggar inVisa bilaga 1616
Så här? Så har det sett ut för mig länge nu men när jag trycker på "Ansök om kredit" blir det så här:
Visa bilaga 1617
Ja, precis, en helt vit skärm och inget mer händer. Så skulle inte säga att det "går att höja" bara för att det står så där i appen. Visst kan det vara så att det absolut inte går att höja innan den där knappen dyker upp men den är ingen garant för att man ens kan ansöka om höjning...
Det är ett automatiskt utskick.Fick ett mail enligt nedan:
”Hej!
Glöm inte att kolla in Holm-appen, vi ska meddela dig där om du kan ansöka om ny kredit och se om du är berättigad till extra limit.”
Antar att det är ett automatiskt genererat meddelande och inget faktiskt erbjudande om att höja?
Det är ett automatiskt utskick.
Jadu, det kan man verkligen undra. Jag vet inte.Hur fasiken väljer dom vem som ska få det mailet? Märkligt.
Jag fick samma mejl. Men när jag loggar in finns ingen möjlighet till att utöka?Fick ett mail enligt nedan:
”Hej!
Glöm inte att kolla in Holm-appen, vi ska meddela dig där om du kan ansöka om ny kredit och se om du är berättigad till extra limit.”
Antar att det är ett automatiskt genererat meddelande och inget faktiskt erbjudande om att höja?
Verkar som hon har för "bra" kreditvärdighet för att ens få erbjudandet. Jag dubbelkollade nu och kunde höja förra veckan, drog en chansning men blev avslag. Nu idag kom det upp igen att min offert inte är aktiv och att jag kan ansöka på nytt.. fattar inte varför man får sånt erbjudande varje vecka om de ändå blir avslag..Otroligt alltså, sambon har varit inne varje dag i 1,5-2 månader nu sedan de blivit lite mer generösa med erbjudande om utökad kredit. Men icke sa nicke...förstår inte hur vissa blir erbjudna hela tiden medan hon som varit i tid 10 månader och med ganska bra förutsättningar inte blir det.
Jag själv har fått höja en gång och det var ändå ganska så direkt.