- Blev medlem
- 25 Januari 2020
- Meddelanden
- 511
- Mottagna reaktioner
- 517
- Poäng
- 567
@Streetspirit78 Med dem förutsättningarna borde du få grön flagg! Du har dessutom små barn!
Nu var jag såååå modig 😂 Jag svarade i telefon när handläggaren ringde. Inget bultande hjärta, ingen panik och ingen oro i magen!
Han skulle ändra mitt beslut lite, ändra min lön med hela 50kr då jag angett 50kr för mycket 😂. Sa att jag inte skulle betala den uteblivna elfakturan. Frågade om jag visste vad semesterersättningen skulle landa på, vilket jag inte vet, men han sa att eftersom du börjar arbeta i mitten av augusti så kommer det beslutet att du ska betala i augusti gälla men jag ska dubbelkolla med en kollega, sen kommer jag skicka nytt beslut i början på juli, men jag dubbelkollar och så hör jag av mig i eftermiddag.
Supertrevlig men känns lite osäker. Så länge det går vägen är det sak samma 🥰
Nu var jag såååå modig 😂 Jag svarade i telefon när handläggaren ringde. Inget bultande hjärta, ingen panik och ingen oro i magen!
Han skulle ändra mitt beslut lite, ändra min lön med hela 50kr då jag angett 50kr för mycket 😂. Sa att jag inte skulle betala den uteblivna elfakturan. Frågade om jag visste vad semesterersättningen skulle landa på, vilket jag inte vet, men han sa att eftersom du börjar arbeta i mitten av augusti så kommer det beslutet att du ska betala i augusti gälla men jag ska dubbelkolla med en kollega, sen kommer jag skicka nytt beslut i början på juli, men jag dubbelkollar och så hör jag av mig i eftermiddag.
Supertrevlig men känns lite osäker. Så länge det går vägen är det sak samma 🥰