Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ändra ansökan hos lendo, konsekvenser?

Hej!

Undrar vad som händer om man vill ändra sin redan genomförda ansökan(20 minuter sedan) på lendo. Har redan fått erbjudanden som är intressanta men skulle kanske velat haft ett aningen större belopp.

Som det är sökte jag på 70.000 kronor för att lösa mina dyraste krediter. Men hade kanske velat haft ett på 80-100000.

Mitt sammanlagda blanco innehav just nu är cirka 585k och min årsinkomst förra året 445k.
Ett av erbjudandena var från forex bank där man fick rak ammortering, ett annat från remember där jag redan har 191k(de skulle utöka till 259). Går det att säg få remember att utöka mitt lån till 289k istället? Eller måste det ske en helt ny ansökan? Kommer en ny kreditupplysning tas?

Mvh

Ska sammanfatta tidigare trådar. De flesta långivare (om man går vidare via låneförmedlare) erbjuder högre belopp som de ser att det finns utrymme för. Dvs, du får ett bra erbjudande från bank A (fiktivt) som du vill köra på. Du har beviljat de 70 du sökte men vid signering säger de att det är möjligt att låna upp till 180.000 (tex) då du har marginal. Kör!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp