• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Ändra inskickad skatt?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 270
Mottagna reaktioner
13 380
Poäng
8 917
Nej. Bara ändrade efter jag fick pengarna.
 

Kroken

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
11 Juli 2012
Meddelanden
329
Mottagna reaktioner
60
Poäng
207
Man kan ju undra i vilken ordning det handläggs ? Var man bor , är född? Skulle vara skoj att veta :)
 

Kroken

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
11 Juli 2012
Meddelanden
329
Mottagna reaktioner
60
Poäng
207
Har ännu inte fått några pengar, ringde Skatteverket i dag, bara för att höra , får till svar att de kan ta upp till 5 veckor, men har man tur kan det gå snabbare.
Ingen handläggare har tilldelat mitt ärende ännu....
 

aclc

V.I.P
Poäng: 227
Blev medlem
5 Oktober 2012
Meddelanden
483
Mottagna reaktioner
79
Poäng
227
Har ännu inte fått några pengar, ringde Skatteverket i dag, bara för att höra , får till svar att de kan ta upp till 5 veckor, men har man tur kan det gå snabbare.
Ingen handläggare har tilldelat mitt ärende ännu....
Har heller ej hört ett ljud.. ok så du ringde dom.. så bra.. 5 veckor är ju bättre än att vänta tills Juni iaf
 

Loppan

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
26 April 2013
Meddelanden
891
Mottagna reaktioner
542
Poäng
577
Jag fick mitt reseavdrag utbetalt i natt :). Men återigen gick pengarna till Kronofogden trots att jag har skuldsanering!!!! Dom har fortfarande inte nollat mitt skuldsaldo mao:mad:. Så nu kommer det likt förbannat att ta tid innan jag får tillbaka dom! Trodde ju att de skulle ha rättat upp detta efter att de felaktigt tog min återbäring i början av april , men inte då....
 

aclc

V.I.P
Poäng: 227
Blev medlem
5 Oktober 2012
Meddelanden
483
Mottagna reaktioner
79
Poäng
227
Jag fick mitt reseavdrag utbetalt i natt :). Men återigen gick pengarna till Kronofogden trots att jag har skuldsanering!!!! Dom har fortfarande inte nollat mitt skuldsaldo mao:mad:. Så nu kommer det likt förbannat att ta tid innan jag får tillbaka dom! Trodde ju att de skulle ha rättat upp detta efter att de felaktigt tog min återbäring i början av april , men inte då....
Fick du veta det genom kivra? Nä vad tråkigt för dig att det blev så..
 

Loppan

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
26 April 2013
Meddelanden
891
Mottagna reaktioner
542
Poäng
577
Fick du veta det genom kivra? Nä vad tråkigt för dig att det blev så..
Japp! Skickade in om omprövning för 1,5 vecka sen, så det gick snabbt. Fel utbetalt bara.. Dock har KF betalat ut pengarna till mig idag :) Har du inte hört nåt ännu..?
 

aclc

V.I.P
Poäng: 227
Blev medlem
5 Oktober 2012
Meddelanden
483
Mottagna reaktioner
79
Poäng
227
Nä inte hört nåt ännu.. Hoppas på att de kommer snart..
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp