• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Äntligen!!! Beviljad skuldsanering.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jessica87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
6 Oktober 2022
Meddelanden
1 190
Mottagna reaktioner
713
Poäng
677
Beviljad skuldsanering idag.Bara ringa och godkänna betalplan.Sökte skuldsanering 30/8 .Samtal 12/10 och inledande 24/10.Ingen skuld till Kronofogden eller Inkasso.Betalade sista gången 25/8 på alla lån krediter.989000kr lån krediter.Antal 3 lån och 2 krediter Ålder när jag sökte 57 år och 2 mån.Skuldfri 2028 24/10.554000 ska betalas tillbaka .Dvs 53%.Känns väldigt bra slippa detta trixande men det är jävligt tragiskt att jobbat hel liv och vara skuldfri först vid 62 år 4mån.Kämpat på tok för länge ,släppt för typ 8 år sedan.Kämpa på där ute men inte för länge.Max 5 år .Trevlig fortsättning
Vet du vad? Om du kämpar och tar denna chans som en skuldsanering är på allvar och verkligen får ordning på din ekonomi och håller i det efteråt, så är det inte det minsta tragiskt. Misstag vi gjort kan vi inte ändra på, men vi kan låta bli att göra om dom. Grattis till skuldsaneringen och lycka till :)
 

Lester

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
8 Oktober 2021
Meddelanden
148
Mottagna reaktioner
53
Poäng
177
Mycket till om det inte går igenom. Pratade med handläggaren idag.3 veckor sedan klart
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 559
Mottagna reaktioner
6 142
Poäng
4 147
Mycket till om det inte går igenom. Pratade med handläggaren idag.3 veckor sedan klart
Ja absolut men tre veckor stämmer inte för dina borgenärer ska också godkänna el motsätta sig din betalplan och efter det tas beslutet, efter beslutet tar det tre veckor innan den vinner laga kraft. Räkna med några månader.
 

Nicke

Aktiv medlem
Poäng: 92
Blev medlem
5 November 2018
Meddelanden
48
Mottagna reaktioner
22
Poäng
92
Beviljad skuldsanering idag.Bara ringa och godkänna betalplan.Sökte skuldsanering 30/8 .Samtal 12/10 och inledande 24/10.Ingen skuld till Kronofogden eller Inkasso.Betalade sista gången 25/8 på alla lån krediter.989000kr lån krediter.Antal 3 lån och 2 krediter Ålder när jag sökte 57 år och 2 mån.Skuldfri 2028 24/10.554000 ska betalas tillbaka .Dvs 53%.Känns väldigt bra slippa detta trixande men det är jävligt tragiskt att jobbat hel liv och vara skuldfri först vid 62 år 4mån.Kämpat på tok för länge ,släppt för typ 8 år sedan.Kämpa på där ute men inte för länge.Max 5 år .Trevlig fortsättning
Vad snabbt du fick samtal! Jag sökte sista juli och fick mitt samtal 18/12. Hoppas det går vägen för dig!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp