• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Äntligen skuldfri efter 8 år

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 727
Mottagna reaktioner
2 610
Poäng
1 857
Jag har följt dig och din resa länge här.
Du kämpar på bra!
Hur lång tid tror du att du har kvar tills du är fri? :vinnare::)
Tack så jättemycket :) jag skulle väl säga om ca 5 år , då är mitt Handelsbanken lån borta och även kronofogden ! Kan gå fortare med ! Men ca 5 år :) hur går det för dig annars ?
 

Sulanbulan

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
19 April 2020
Meddelanden
507
Mottagna reaktioner
375
Poäng
487
Tack så jättemycket :) jag skulle väl säga om ca 5 år , då är mitt Handelsbanken lån borta och även kronofogden ! Kan gå fortare med ! Men ca 5 år :) hur går det för dig annars ?

Grymt! En krigare! :)
Jodå, det rullar på. Fick ju inledande skuldsanering i början av Juni. Sen har jag inte hört något mer alls. Är helt tyst från alla håll. Så håller fortfarande tummarna att det ska gå vägen. :folded:
 

denise77

Viktig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
8 Januari 2013
Meddelanden
74
Mottagna reaktioner
18
Poäng
62
Fantastiskt bra gjort av dig! Stort grattis! Beklagar din stora förlust
 

ester35

Kunnig medlem
Poäng: 317
Blev medlem
26 Oktober 2012
Meddelanden
177
Mottagna reaktioner
141
Poäng
317
Är i samma situation som dig avseende huset. Har du några tips ang. bra argument på att behålla huset?
Åh så tråkigt. Vår son har autism samt min man hade depression samt jag skrev att varje månad kan dom dra full införsel.
Fick från TR att huset ska bli utmätningsfri egendom pga familjeskäl samt att skulderna kommer vara färdigbetalda inom 3 år. Detta var 2018. Och att långivarna kan vänta den tiden.
Jag hoppas verkligen det löser sig för er.
 

Cranved

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
27 Oktober 2019
Meddelanden
782
Mottagna reaktioner
333
Poäng
497
Är inte så insatt i dessa skuldtrådar, då mitt primära syfte här är hjälpa folk med återbetalningar från spelbolag, men då och då trillar man in läser lite om folk som har tagit sig ur skuldträsket, och man blir ändå väldigt glad läsa det, alla verkar haft sina anledningar hamna i skulder av diverse skäl, men att se någon ta sig ur det är alltid lika fint. Stort av dig och bra kämpat <3
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp