Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Är 6,5% en bra ränta för 140k? UC 0,7

Sökte precis ett lån på 140k fick massa erbjudanden bästa var wasakrdit 5,5% men dom ville ha lösenkrav etc etc så tog istället marginalen bank som inte krävde nått. Så har nu signerat avtalet och blivit beviljad. Aldrig tagit ett så stort lån förr. Jag undrar ni som kan det här med lån etc är 6,5% en bra ränta för summan jag lånade? Tog det på 5år blir typ 2800kr varje månad.
Syftet med lånet är att samla 75k och resten ska betala för ett C körkort med
Inkomst 300k
FF 3 med dagens
UC 0,7
Synliga lån på UC 67k

Sökte precis ett lån på 140k fick massa erbjudanden bästa var wasakrdit 5,5% men dom ville ha lösenkrav etc etc så tog istället marginalen bank som inte krävde nått. Så har nu signerat avtalet och blivit beviljad. Aldrig tagit ett så stort lån förr. Jag undrar ni som kan det här med lån etc är 6,5% en bra ränta för summan jag lånade? Tog det på 5år blir typ 2800kr varje månad.
Syftet med lånet är att samla 75k och resten ska betala för ett C körkort med
Inkomst 300k
FF 3 med dagens
UC 0,7
Synliga lån på UC 67k

Bra ta och när alla ff försvinner sök igen o se om du får ännu lägre

Skulle nog ha gått på Wasa, även om lösenkrav finns behöver det inte alltid betyda att hela lånet ska gå till att lösa lån så du hade haft råd till kortet ändå oavsett med tanke på att du gör samma nu men ”bestämmer själv”.

tycker räntan är helt ok, du har en fin UC! Mitt personliga bästa var en ränta på 3,59% på ett blanco men då var UC nästintill perfekt och lånebelopp 70.000

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp