• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Är det kört? Utgifter 25000 i månaden

E

Enfunderare

Gäst
Poäng: 0
Hej alla! Min fråga är.. Vad gör man?! Jag har utgifter på 25.000 i månaden. Har försökt prata med min kreditgivare som säger att Max en betalningsfri Månad. Jag har en taxerad inkomst från förra året på 150.000 pga Corona och jag förlorade mitt jobb. Jag har en dålig UC, MEN jag har ett bra jobb nu. Min sambo har bra kreditvärdighet med ingen utav oss har fast jobb än. Mår otroligt dåligt över detta, är Det ingen Kreditgivare som kan hjälpa?!
Mvh Enfunderare.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 262
Mottagna reaktioner
862
Poäng
717
Hur stor är skulden totalt och på hurpass många olika kreditgivare är det? Jag hade ett tag närmare 15-20 olika kreditgivare och min månadskostnad var ändå under 20K så jag är nyfiken.

Om du inte har chans till samlingslån, extrajobb eller extern hjälp från någon med samlingslån är du tvungen att låta något gå till inkasso. Om detta blir slutet så bör du se över vilka kreditgivare du har, vilka är anslutna till UC (kan framkalla anmärkningar).

Alla är inte bundna till det och isåfall kanske du kan hitta betalningsplaner via vissa Inkasso, isåfall är det bäst att söka runt här på forumet och kolla vilka inkasson som är anlitade av vilka kreditgivare.

Lycka till!
 
E

Enfunderare

Gäst
Poäng: 0
570.000 Collector är 380.000 utav det. förjävlig ränta på det. finns det ingen kreditgivare som lånar ut fast man ej har fast jobb.
 

Frasse1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
6 November 2011
Meddelanden
1 263
Mottagna reaktioner
407
Poäng
557
Skaffa fast jobb eller ljug i värsta fall.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp