• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Är det möjligt med ett samlingslån?

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 122
Mottagna reaktioner
13 310
Poäng
8 917
Superklanten.

Men ser nu att jag har svarat helt fel för jag misstog honom för dig.

Sorry! :D <3
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
L

Luspank

Gäst
Poäng: 0
UC sjönk nu från 6 till 4,2 när en förfrågan försvann efter midnatt. Slänger in en ansökan på vinst eller förlust imorrn/idag.
 
L

Luspank

Gäst
Poäng: 0
Luspank hur gick det ?
Ansökte nyss hos Lendo och ansökte om 350K. Valde att samla lån. Har fått ett erbjudande från Remember på hela summan!! Krävs kompletteringar i form av tre senaste lönespecar. 10 % ränta är skit men OM det här går igenom är det ett STORT steg för att minska mina månadskostnader. Är faktiskt lite i chock, trodde inte på det här..
 

Mike69

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2020
Meddelanden
690
Mottagna reaktioner
326
Poäng
487
Remember är smidiga. Brukar inte vara lösenkrav. Har alltid gått bra för mig när jag fått hos dom
 

svensson__

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
10 Juli 2018
Meddelanden
91
Mottagna reaktioner
36
Poäng
137
Snyggt, grattis!!!
Har ett befintligt lån hos Remember och min erfarenhet är endast bra. Hjälpsam och bra kundtjänst och du har även möjlighet till betalningsfri månad(er)?
 
L

Luspank

Gäst
Poäng: 0
Efter lite ytterligare kompletteringar fick jag erbjudande om att höja upp summan till 410K. Gjorde så, vilket gör att jag kommer kunna samla mer än jag beräknat. Fick nu också sms om att min ansökan är beviljad! Det är helt sjukt att bli beviljad med mina förutsättningar och en STOR sten har lättats från mitt bröst. När jag samlat och betalat bort de lån jag planerat kommer min månadskostnad att sjunka drastiskt. Fy fan va skönt!!
 

Frustrerad

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
24 Juli 2021
Meddelanden
30
Mottagna reaktioner
3
Poäng
12
Efter lite ytterligare kompletteringar fick jag erbjudande om att höja upp summan till 410K. Gjorde så, vilket gör att jag kommer kunna samla mer än jag beräknat. Fick nu också sms om att min ansökan är beviljad! Det är helt sjukt att bli beviljad med mina förutsättningar och en STOR sten har lättats från mitt bröst. När jag samlat och betalat bort de lån jag planerat kommer min månadskostnad att sjunka drastiskt. Fy fan va skönt!!
Antar att du har fet lön? Jag får inga samlingslån, hade jag fått så hade jag kunnat sänka mina låneutgifter med 60%
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp