Långivare med aktiv utlåning

1. Brixo Kontokredit - Lån utan UC, Swish
2. Kredio - Lån utan UC
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Klaralån - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Är dinfinans en genuin sida?

O
Oregistrerade
Gäst
Poäng: 0
hos dinfinans i Torsdags men jag har inte fått något svar. Varken via mail eller telefon. Är det en genuin sida? Ansökte med e-legitimation.

Det har varierat hur dom har varit. Det var enorma problem för en tid sedan då man aldrig fick svar av dom och det var omöjligt att få kontakt. En del fick räkningar på lån dom aldrig hade fått och det var svårt att återställa för många.

Sen dess verkar en del ha kunnat få lån där och vara nöjda, andra är fortfarande negativa till dom.

Vad fick dig att välja just Din Finans? Har du flera andra lån hos dom som är bättre eller var Din Finans det första du stötte på? Det finns ett flertal bättre lånebolag om du känner att du bör ta ett sms-lån.

Super nöjd med Dinfinans

Det tar nån dag me dom tills dom hör av sig.Super nöjd med dom!! Det bästa med dom är att du kan låna 10000 första gången rekommenderas!!!

Deras sidan har varit nere i en vecka nu.

Kunna man inte låna tidigare upp till 10.000kr ?

Nu kan man ansöka om en avbetalningsplan hos de! ( kolla vilkoren !!! )

I går såg jag på min mobil att DinFinans ringt har inget aktivt lån där så jag ringde inte tillbaka.
Förra året så ville de inte svara på frågor via telefon endast mejl så jag undrar om någon annan blivit uppringd också och vad de i så fall ville. Googlade numret så det vara därför jag så att det var DinFinans som ringt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp