Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Är jag chanslös på ett lån upp till 50 000?

Hej!

stämmer min föraning att jag är helt chanslös på alla former av lån, sms-lån eller dylikt nu ett tag framöver?

Mina förutsättningar Enligt UC:

Inkomst: 305.000

underskott: 14.000

Lån/Krediter: 491.000 (Bolån)
Annars Inga lån alls.

Uc förfrågan: 1 st.

anmärkningar: 13 st (3 st försvinner i år) resterande nästa år.

uc betyg: 32.1 %

nyligen betalat bort allt Skuldsaldo från KF. (3-4 veckor sedan) Haft löneutmätning som nu är avslutad

inga utmätningsförsök

har inga lån förövrigt.... Men är jag helt körd tills anmärkningarna försvinner? På t ex 10-50 k??

tacksam för svar om nån tror sig veta?

Cashbuddy är generösa i bedömningen,,,där upp till 25000kr merax har en gräns på 40 i uc risk o brixo har ännu generösare uc risk runt 45 skriv med kundtjänst om dina förutsättningar innan du söker

Hej!

stämmer min föraning att jag är helt chanslös på alla former av lån, sms-lån eller dylikt nu ett tag framöver?

Mina förutsättningar Enligt UC:

Inkomst: 305.000

underskott: 14.000

Lån/Krediter: 491.000 (Bolån)
Annars Inga lån alls.

Uc förfrågan: 1 st.

anmärkningar: 13 st (3 st försvinner i år) resterande nästa år.

uc betyg: 32.1 %

nyligen betalat bort allt Skuldsaldo från KF. (3-4 veckor sedan) Haft löneutmätning som nu är avslutad

inga utmätningsförsök

har inga lån förövrigt.... Men är jag helt körd tills anmärkningarna försvinner? På t ex 10-50 k??

tacksam för svar om nån tror sig veta?
Låter tufft med så många anmärkningar.

Jag hade 12 anmärkningar 1 utmätningsförsök o lån hos samtliga

Du har inga lån idag. Så gå inte hos Cashbuddy eller liknande. Lätt att det börjar en ond cirkel.

Blir tufft om anmärkningarna är pga lån/krediter. Sen tror jag att kreditbolag och banker vill att det ska ha gått minst 6 månader från att du blev skuldfri från kronofogden.

Oj, ok! Ringde du dom då innan ansökan? Hur mycket fick du på? Kan man ha både merax och Brixo samtidigt trots det är samma bolag?
Jag skrev med kundtjänst o frågade om vilka gränser för lån dem hade på deras produkter ,,,man kan ha både lån hos brixo o kontokredit hos merax,,,men om du söker den ena måste du vänta 2 månader innan du kan söka den andre,,,

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp