Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Är Kortlån fortfarande aktiva?

ja om vi anser att du inte kan betala tillbaka, varför ska vi då låna ut? Och skapa problem för bägg sidor. Det är ingen välgörenhet vi sysslar med, Kan man inte betala tillbaka så skall man ej ansöka bara dumt o onödigt.

vilken människosyn. Det är tack vare oss ni finns och överlever. Lite mer kundvänlighet skulle inte skada.

svarar inte i telefonen

Ni svarar inte i telefonen eller på mail, jag har mailat men får inget svar!
Jag betalade min totalskuld imorse, ändå skickar ni till kf!
Kom ett mail nu i kväll, usch!

tomma hot.lånegivare vad jag vet skickar inte info om att ärende är skickat till kfm via email.utan brukar komma brevledes.eller också har bara jag fått via brev aldrig email.ja kanske oseriösa gör på detta sättet.

har du betalat kontakta omg kfm och hör med dom om dom har fått in ditt ärende.om du vill veta om just ditt ärende lämnar du personnr på kfm sida .och frågar om kortlån lämnat in ditt ärende talar om att skulden är betald.och du kommer skicka kopia på betalningen om det behövs.och förklara också för kfm att så fort du betalade skulden skickade dom ditt ärende till kfm.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp