Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Är Weblån bra?

weblån

Någon som testat weblån på sistone och vet om dom är igång....(får ingen smskod tillbaka när jag ansöker så det verkar "dött".)

Jag ansökte hos weblån igår och hade 2000kr insatta idag på kontot (har Nordea) så nu verkar dom vara igång igen. Har för ca 2 år sen lånat av dessa utan problem men dom verkar ju ha legat nere ett tag.

Fler som testat weblån på sistone, www.weblan.se ?
Jag tänkte testa att låna där men tänkte först höra mig för om de fungerar eller ej.

Vill bara meddela att Weblån tycks fungera bra. Har dock inte fått pengarna ännu men ansökan är godkänd. De är noga med att säkerställa identiteten så man får skicka in kopia på ID och ett kontoutdrag så de ser att du har uppgivit korrekta uppgifter i ansökan. Verkar vara ett seriöst företag!

Weblån...

Ok, kommer de att öppna i morgon eller??

Lånade av dem förra året och tänkte försöka igen får svar att jag skulle få besked inom 15 minuter men det var för 2 timmar sedan så där blev man besviken igen. Finns de kvar överhuvudtaget är det någon som fått lån där på sista tiden?

Jag fick faktiskt lån där förra torsdagen så det funkar..
Fick låna 2000 och dom var behövliga innan lön

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp