Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

ått låneerbjudande från Marginalen bank

har fått låneerbjudande från marginalen bank. Hur stor risk är det att dom nekar en senare? Har varit med om det förut. Jag väntade på att få hem avtalet men istället fick jag att dom tyvärr inte kunde bevilja. Har också fått erbjudande från avida men med högre ränta. Vilken ska man välja?

För mig är marginalen lite av ett skällsord och de har satt mig i trubbel vid två lägen.

Första gången blev jag lovad ett lån som tidigare kund. Sökte inte via lendo utan direkt via marginalen. Blev nekad och fick en onödig UC som påverkade mitt betyg

Andra gången så terroriserade deras säljavdelning mig. Jag ville inte ha ett lån just då hade inget behov. De gav sig inte utan frågade om de fick skicka hem ett "räkneförslag" på hur ett lån kunde se ut. Sa till slut ja. Det jag fick hem var ett lånelöfte på 60000 och en UC till

Första gången blev jag lovad ett lån som tidigare kund. Sökte inte via lendo utan direkt via marginalen. Blev nekad och fick en onödig UC som påverkade mitt betyg

Andra gången så terroriserade deras säljavdelning mig. Jag ville inte ha ett lån just då hade inget behov. De gav sig inte utan frågade om de fick skicka hem ett "räkneförslag" på hur ett lån kunde se ut. Sa till slut ja. Det jag fick hem var ett lånelöfte på 60000 och en UC till
Hade du signerat lånet du innan du blev nekad?

Nej vi hade muntlig överenskommelse när ansökan kom så var de hårdare och nekade

Säljarna där ligger på men det kag testat där har varit ok. Blev lite förvånad att dom ville skicka på mig ett krefitkort på 60k i samma veva

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp