Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

247credit, fel konto nummer!!

Pratat med dem, pengarna har betalats ut till det felaktiga kontot, han sa att om kontot inte finns så kommer pengarna tillbaka till dem runt 13 i dag, och de betalar ut det till mig och rätt konto :)

Men sen säger han att eftersom jag har swedbank så tar de bort en siffra i clearing numret , och då kan pengarna gått till ett befintligt kontonr .

Är det verkligen så??

Pratat med dem, pengarna har betalats ut till det felaktiga kontot, han sa att om kontot inte finns så kommer pengarna tillbaka till dem runt 13 i dag, och de betalar ut det till mig och rätt konto :)

Men sen säger han att eftersom jag har swedbank så tar de bort en siffra i clearing numret , och då kan pengarna gått till ett befintligt kontonr .

Är det verkligen så??
Dom tar bort 5e siffran i clearingen.
Det är ytterst osannolikt det blir träff på ett annat konto ändå.

Dom tar bort 5e siffran i clearingen.
Det är ytterst osannolikt det blir träff på ett annat konto ändå.

Pratade med den igen i em, inga pengar hade kommit tillbaka till dem vid 13, nästa uppdatering var vid 16 i em, så jag får snällt vänta till måndag, men killen jag pratade med sa att jag skulle vara lugn, att det löser sig.
Får verkligen hoppas på det, inte kul om jag får betala tillbaka på ett lån som jag ej fått .
Men som sagt när jag testade att sätta in pengar på det felande kontot så gick det ej, även fast det tar bort 5e siffran så måste det väl vara samma konto som om siffran var kvar?

Om du angett typ 83279 994222111-6
så gör dom i stället 8327 994222111-6

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp