Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

25000 kr, bara för att lösa det allra viktigaste

Hejsan! Helt färsk både här och med lån. Har halkat efter ekonomiskt och ser ingen annan utväg än att försöka låna lite pengar.. Har varken vänner eller släktingar jag kan be.

Nu till saken, jag har börjat kika runt. Sökt från ett par sidor men fått avslag direkt. Har inga anmärkningar eller någonting, DOCK började jag jobba i mitten på förra året så hela min årsinkomst syns kanske inte.. Har inte speciellt hög lön, 18000, men ändå.

Finns det något smidigt sett att låna sig till en 25 - 30 papp rätt snabbt? Mer än så behöver jag inte, det är bara för att lösa det allra viktigaste i min situation just nu.

Du kanske kan söka via Lendo? Så får du bara en enda ff i Uc men ev erbjudande från fler banker? Kolla vad Lendo och Freedom Finans har för inkomstkrav men jag tror att du har goda chanser och så får du lite bättre ränta än om du tar ett sms lån. Annars har du MoneyGo men kolla räntan innan du söker där! Lycka till.

Lendo vore nog lämpligt.. du kan behöva komplettera med lönespec eller liknande då din taxerade inkomst borde vara låg.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp