Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

3 år kvar, -hur ligger ni andra till ?

Så svårt det där med omprövningar när det är så otydligt. Mitt betalutrymme har ökat med 4900kr enligt kf. Från och med nästa år är det tydligen 5100kr. Men jag fick avslag på min omprövning eftersom att det inte gick att förutse att denna ökning av lön skulle komma. Så de verkar inte bara gå på siffror utan även om ökningen gick att förutse. Huruvida den varit förutsägbar, skälig och även väsentlig.
Dem hade ju verkligen besparat sig många ansökningar om detta kunde tydliggöras och att det gällde samma för alla.
jaa men verkligen håller helt med, men bara bra att folk spammar dom just nu. därav kommer väl ett nytt förslag om detta.

jaa men verkligen håller helt med, men bara bra att folk spammar dom just nu. därav kommer väl ett nytt förslag om detta.
Förmodligen så är det en av anledningarna. Hoppas förslaget kommer innan nästa års lönerevision 🙈
Verkade som de skulle öka beloppet vad det gäller omprövning, det hade isf vart otroligt!

jaa verkligen!! fortsätta att spamma dom så! :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp