Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

38an, någon mer som har problem med deras sida.

hej! försökt ansöka om lån på 38an nu i några dagar men när jag trycker på nästa sida efter belopp och personnummer så kommer de blå pilarna bara upp och den fastnar där.. någon mer som har problem med deras sida.
och jag har inget annat lån hos dem eller ngt hos deras inkasso så inte det so är felet tror det är sidan som har problem men varit så sedan i lördags så börjar bli irriterad nu varför det inte fixas..
så undrar om det är mer än jag som har detta problem?

Jag har haft samma bekymmer.

fick svar från kundtjänst nu att dem inte har svar denna vecka.. ifall man tjänar sina pengar på att låna ut hade jag ju känt att man kanske ska fixa det lite snabbt om man inte kan låna ut till någon.. varit så här sen i lördags.. testat med massa olika webbläsare men ingen kommer förbi=( hittar någon ngt som funkar få ni gärna hojta till=)

fick svar från kundtjänst nu att dem inte har svar denna vecka.. ifall man tjänar sina pengar på att låna ut hade jag ju känt att man kanske ska fixa det lite snabbt om man inte kan låna ut till någon.. varit så här sen i lördags.. testat med massa olika webbläsare men ingen kommer förbi=( hittar någon ngt som funkar få ni gärna hojta till=)
Aasa kredit har haft så sedan i november utan att lyckad fixa. Det verkar vara en ny affärsidé i branschen... ??

Prova med nån annan enhet, för med med Android mobil funka det bra för nån vecka sen när deras sida va uppe igen efter "gateway" error nåt dygn.

Prova med nån annan enhet, för med med Android mobil funka det bra för nån vecka sen när deras sida va uppe igen efter "gateway" error nåt dygn.
Bra idé. Många sidor har slutat att fungera i IE (Internet Explorer) och Edge, så prova med Chrome, eller om Chrome redan används rensa historiken.

tack för tipsen.
har testat båda och även via Android och data. rensade historiken nu men hjälpte inte ändå tyvärr.

sjukt jobbigt detta är den enda sidan jag får på och inte kunnat på hela veckan=( vet inte hur många gånger jag försökt nu.

sjukt jobbigt detta är den enda sidan jag får på och inte kunnat på hela veckan=( vet inte hur många gånger jag försökt nu.
Prova ring dom eller maila om du inte gjort det. Jävligt bra att ha att göra med!

mailade i måndags redan och dem svarade att dem inte hade ngt svar denna vecka. skrev igår kväll igen för att se hur det såg ut men inte fått svar ännu

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp