- Meddelanden
- 123
- Mottagna reaktioner
- 26
- Poäng
- 112
Det hade dom ju slutat med? Så dom börjar igen... är det vivus eller friia?
jo, inte sett någon information om detta heller. Har två poster dock står det ”skapad datum belopp och under står det avslutad datum belopp” men ja det är vivus. Mycket märkligt. Tillkommit idag.
- Meddelanden
- 4 414
- Mottagna reaktioner
- 2 231
- Poäng
- 1 517
Dom har väl rapporterat till UC ett tag sen nått år tillbaka är väl samma skit som när Onea fanns och då är det ett tag sen.Då har 4finance rapporterat in till uc också, dök upp som ny post idag på minuc.se
- Meddelanden
- 1 510
- Mottagna reaktioner
- 689
- Poäng
- 667
Då är det ingen fara.Kan tillägga att dom är daterade april och maj 2019
F
Fredrik
Gäst
Poäng: 0
Kan tillägga att dom är daterade april och maj 2019
Förstår inte, de dök upp nu men är daterade i april, maj 2019?
Har du något aktivt lån hos dem du tog april,maj 2019?
I så fall måste de ju ha rapporterat in alla kunder de har i sina system?
- Meddelanden
- 4 414
- Mottagna reaktioner
- 2 231
- Poäng
- 1 517
Dom har börjat rapportera för länge sen absolut inget nyttFörstår inte, de dök upp nu men är daterade i april, maj 2019?
Har du något aktivt lån hos dem du tog april,maj 2019?
I så fall måste de ju ha rapporterat in alla kunder de har i sina system?
- Meddelanden
- 271
- Mottagna reaktioner
- 66
- Poäng
- 207
Dom började rapportera sen slutade dom göra de. Och det ni ser på uc är avslutat så det ser ingen annan än du själv.
är du säker på att ingen annan än du själv som ser krediterna som de står avslutade på?
- Meddelanden
- 271
- Mottagna reaktioner
- 66
- Poäng
- 207
Finns enbart med på kreditkollen som avslutade. I kreddy är dom ej med.
tack!

H
Hmmmmm
Gäst
Då har 4finance rapporterat in till uc också, dök upp som ny post idag på minuc.se
Vad innebär detta exakt? Använder inte de Bisnode??
- Meddelanden
- 1 583
- Mottagna reaktioner
- 540
- Poäng
- 627
Nån mer som inte hade med Vivus på uppdateringen förra månaden men nu fick med den igen efter denna uppdateringen?
Denna slutbetalade Vivus innan den sista mars...och tog sen ut igen 1 april....men nu står den med som avslutad 31 mars? Visserligen så slutbetalades den igen innan sista april....men som sagt vid förra uppdateringen av UC var den inte med alls....
Denna slutbetalade Vivus innan den sista mars...och tog sen ut igen 1 april....men nu står den med som avslutad 31 mars? Visserligen så slutbetalades den igen innan sista april....men som sagt vid förra uppdateringen av UC var den inte med alls....
- Meddelanden
- 260
- Mottagna reaktioner
- 121
- Poäng
- 307
Nån mer som inte hade med Vivus på uppdateringen förra månaden men nu fick med den igen efter denna uppdateringen?
Ja samma här, min var avslutad innan 31 mars, och i april var den inte längre med men nu syns den som avslutad.
- Meddelanden
- 882
- Mottagna reaktioner
- 979
- Poäng
- 737
Kan det vara så för nya kunder..
Jag hade lån hos dom i början av året,tillbakabetald nu..
Fick meddelande från dom för ett tag sedan,att jag som en återkommande kund kan nyttja deras kredit än.
Men som ny kund hänvisad till Friia
Jag hade lån hos dom i början av året,tillbakabetald nu..
Fick meddelande från dom för ett tag sedan,att jag som en återkommande kund kan nyttja deras kredit än.
Men som ny kund hänvisad till Friia
- Meddelanden
- 12 089
- Mottagna reaktioner
- 8 508
- Poäng
- 5 497
Man kan ju hoppas att de försvinner för gott. Den ryske oligarken Sergej eller vem det nu var får sälja lyx yachten och skriva in sig på arbetsförmedlingen. Nej jag vet att han bara kommer att hitta nya sätt att mjölka folk på pengar. Nytt bolag, samma skit!
K
Kongo
Gäst
Verkar som dom har lagt ner även för återkommande kunder. Blev nekad utan att kreditupplysning togs (provade för en vecka sedan och inget ifrån creditsafe eller någon annan). Kanske lika bra
Får hoppas saldo öppnar istället
Får hoppas saldo öppnar istället
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.