• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

50000 kr med anmärkning akut

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Larryboy

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
27 December 2018
Meddelanden
571
Mottagna reaktioner
109
Poäng
317
Jävla!! Betyget gick ner till 13 nu när utmätningsförsöket försvann
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 077
Mottagna reaktioner
6 658
Poäng
4 477
Hur kan jag inte ens få 10.000 i lån med Uc när jag ändå bara har 13 i ic score fattar inte det . Trodde det var scoren som var viktigast . Jag kan inte vänta 6 mån till på att förfrågningarna försvinner , redan vöntat 6 mån för i eec hade jag 40 ff och jag måste låna 8000kr varje månad av bekanta för att betala ränta på skit lån
Det finns ockerlån med ca 30% ränta som är lättare att få en andra lån som tex Halens och Ellos lån, även Thorn men man kan inte låna mer än ca 30k.
Har alla dessa tre lån och det är inget jag rekommenderar då de blir ännu dyrare om man inte kan sköta betalningarna. Har du provat låna hos ngn av dem? Det absolut bästa är att inte ta nya lån utan försöka hanka sig fram utan lån. Med en del pusslande och utan nya lån så märker man att ekonomin blir bättre sakta men säkert.
Men om du ännu inte är där så du kan strypa alla nya lån så är tyvärr bara de sämsta alternativen kvar om du inte får napp hos de ”vanliga”
 

Gäst86

Kunnig medlem
Poäng: 187
Blev medlem
9 Maj 2019
Meddelanden
263
Mottagna reaktioner
57
Poäng
187
Jävla!! Betyget gick ner till 13 nu när utmätningsförsöket försvann
Hur mkt var ditt betyg innan den gick ner till 13? Har själv ett utmätningsförsök som jag väntar på ska försvinna ligger just nu på 8,4 ska bli intressant och se vart man hamnar när den jävla anmärkningen försvinner.
 

Larryboy

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
27 December 2018
Meddelanden
571
Mottagna reaktioner
109
Poäng
317
Hur mkt var ditt betyg innan den gick ner till 13? Har själv ett utmätningsförsök som jag väntar på ska försvinna ligger just nu på 8,4 ska bli intressant och se vart man hamnar när den jävla anmärkningen försvinner.
Jag låg på 29.7 innan den försvann! Så kmr nog göra stor skillnad
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp