• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

50000kr kvar i bolån efter såld bostad

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

sharkvics

V.I.P
Poäng: 436
Blev medlem
26 Juni 2018
Meddelanden
485
Mottagna reaktioner
289
Poäng
436
Det verkar ju onekligen inte bättre: "Men om man nu har fått anmärkningar mm", problems verkar du ha i vilket fall!

Vänta här lilla gubben. Va? Jag har påtalat ett flertal gånger i fourmet att jag inte har anmärkningar eller skulder och nu ska du försöka vända och vrida på det för att trycka ner mig utan anledning? Du har ju uppenbara problem.

Det är bra att det här forumet finns. Både som moraliskt stöd för vissa men även så man kan utveckla sina kunskaper vidare (vilket jag är här för).
Jag är höginkomstagare med 0:- i skulder. Jag kan köpa dig om jag vill.
 

Anders8989

Aktiv medlem
Poäng: 6
Blev medlem
18 September 2018
Meddelanden
29
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Vänta här lilla gubben. Va? Jag har påtalat ett flertal gånger i fourmet att jag inte har anmärkningar eller skulder och nu ska du försöka vända och vrida på det för att trycka ner mig utan anledning? Du har ju uppenbara problem.

Det är bra att det här forumet finns. Både som moraliskt stöd för vissa men även så man kan utveckla sina kunskaper vidare (vilket jag är här för).
Jag är höginkomstagare med 0:- i skulder. Jag kan köpa dig om jag vill.
"Jag kan köpa dig om jag vill", jaså. Vad gör du här i så fall?
 

sharkvics

V.I.P
Poäng: 436
Blev medlem
26 Juni 2018
Meddelanden
485
Mottagna reaktioner
289
Poäng
436
"Jag kan köpa dig om jag vill", jaså. Vad gör du här i så fall?

Lär dig att läsa.
Hur tror du jag åstadkom den ekonomiska möjligheten att kunna köpa dig Anders8989?

Vi alla vet varför du är här i alla fall. För att trycka ner andra och och gotta dig på människor som har det sämre ställt.

Skaffa dig ett liv.
 

Anders8989

Aktiv medlem
Poäng: 6
Blev medlem
18 September 2018
Meddelanden
29
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Lär dig att läsa.
Hur tror du jag åstadkom den ekonomiska möjligheten att kunna köpa dig Anders8989?

Vi alla vet varför du är här i alla fall. För att trycka ner andra och och gotta dig på människor som har det sämre ställt.

Skaffa dig ett liv.
"Lär dig att läsa" Say what? Jag citerade dig. Men okej, du verkar inte vara den skarpaste kniven i lådan.
 

sharkvics

V.I.P
Poäng: 436
Blev medlem
26 Juni 2018
Meddelanden
485
Mottagna reaktioner
289
Poäng
436
"Lär dig att läsa" Say what? Jag citerade dig. Men okej, du verkar inte vara den skarpaste kniven i lådan.

Duktig pojke men du glömde att citera "utveckla sina kunskaper vidare (vilket jag är här för)". Vilket var svaret på din fråga.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp