Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

550000 blancolån hos 3 banker, slå ihop?

Som sagt, du har väldigt goda chanser att få 500.000 själv om du inte vill blanda in sambon. Sök 500.000 på 15 år och kolla vad du får för svar när du söker ensam, blir du inte nöjd med dom så gör en ansökan med sambon hos samma förmedlare. Ingen ny UC kommer registreras på dig.

Fick 350k beviljat av några banker.

men det hjälper ju mig inte riktigt då jag har 1 lån på 350k redan och 2 andra på totalt 200k.

vilket är 550k tar jag lånet på 350k med 7,5% ränta så hamnar jag på samma som jag har idag med utgifter fast ännu mera i lån? Kanske ska ringa och försöka sänka det till 200k.

Nu tänker du lite galet här. Först och främst, vad sökte du på? 350 eller 500? Med eller utan sambon?

Du kommer ju inte få ännu mer i lån, hur tänkte du där?
Nu har du ju inte skrivit räntorna eller månadskostnaden på dina lån men du får räkna på om det blir billigare att ta 350k, betala bort dom två mindre lånen och kasta in resten på det stora lånet. Din månadskostnad på det stora lånet kommer sjunka när du gör en större inbetalning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp