• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

750.000 i skulder...

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 869
Mottagna reaktioner
13 097
Poäng
10 087
Det låter ju som omöjliga pengar att betala. Efter ett tag skulle det väl inte ens hjälpa om man vann en miljon på triss.

Beror på kresditeringsordningen men eftersom dom flesta räknar av ränta först blir det svårt
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 959
Mottagna reaktioner
6 151
Poäng
3 907
Så har jag med räknat på mina. Även min skuldsaneringshandläggare, enligt henne då för tre månader sedan skulle de ta mig cirka 50 år att betala den skulden jag hade som var då cirka 750-800.000 vid tidpunkten

Men jag mår mycket bättre av löneutmätningen och sitta nätter o kvällar sömlös för att lösa lån på lån på lån.

Nu har jag mitt belopp som jag får förhålla mig efter fast de är tajt så går det bara man har sten koll.

Jätte skönt att betala av min skuld men det tråkiga är att de KFM drar av min lön och betalar på min skuld är att räntan tickar och de äter nog mer upp de som kommer in tyvärr...

Men man ska aldrig ge upp!

Tack Mats, för Dina alltid lika positiva ordalag... Det betyder oerhört mycket för oss andra som går samma väg till mötes... :)
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 959
Mottagna reaktioner
6 151
Poäng
3 907
Jag kommer med andra ord bli en evighetsgäldenär.
Sanningen svider just nu men det är bara att hålla huvudet högt.

Du e, som sagt var, inte ensam i detta :( och håll ut, för på torsdag drar vi ju till Ullared & bunkrar upp :)
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 634
Mottagna reaktioner
6 209
Poäng
4 147
Du e, som sagt var, inte ensam i detta :( och håll ut, för på torsdag drar vi ju till Ullared & bunkrar upp :)
Tänkte på det innan men just idag så känner jag att det jag bunkrar upp är en piss i Nilen om jag ska leva med löneutmätning livet ut.
Jag är glad över att vi funnit varandra i denna tuffa situation och att du peppar mig.
 

Mats108

V.I.P
Poäng: 517
Blev medlem
11 Juli 2017
Meddelanden
361
Mottagna reaktioner
462
Poäng
517
Tänkte på det innan men just idag så känner jag att det jag bunkrar upp är en piss i Nilen om jag ska leva med löneutmätning livet ut.
Jag är glad över att vi funnit varandra i denna tuffa situation och att du peppar mig.
Ny2018

Skuldsanering är inget då?

Ibland har man dåliga dagar och de måste man få ha, men ack så viktigt och säga till nära och kära att det är en dålig dag. Ibland behöver man prata av sig eller bara få skriva här på detta forum där det finns massvis av lyssnare samt diskutera våra olika situationer.

Men ge aldrig upp det får vi aldrig göra.
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 959
Mottagna reaktioner
6 151
Poäng
3 907
Tänkte på det innan men just idag så känner jag att det jag bunkrar upp är en piss i Nilen om jag ska leva med löneutmätning livet ut.
Jag är glad över att vi funnit varandra i denna tuffa situation och att du peppar mig.

Vännen min, Du betyder minst lika mycket för mig... :) Jo, jag förstår vad Du menar, men övergången till löneutmätning blir likväl lite smidigare och vi får tid till att "adjust" ... :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp