• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Aasa kredit 50000

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Nisse

V.I.P
Poäng: 157
Blev medlem
30 Juni 2011
Meddelanden
316
Mottagna reaktioner
42
Poäng
157
Har oxå legat på om ränteuppgifter utan nån framgång.
 

Kharin

Kunnig medlem
Poäng: 307
Blev medlem
10 Januari 2018
Meddelanden
280
Mottagna reaktioner
100
Poäng
307
Fick inte heller någon faktura men mailade dom och efter några dagar fick jag betalnings uppgifter. Svårt att få svar från dom. Inga ränteutgifter rapporterade för mig heller men då jag är i stort behov av pengarna nu efter påsk så var jag tvungen att strunta i det denna gång. Gör man ändringar så får man vänta på skatte återbäringen. Dessutom har jag bara betalt 3 månader på aasa förra året så jag lät det passera men nästa år om dom inte är rapporterade kommer jag definitivt kontakta skatteverket. Aasa Kredit känns inte riktigt pålitliga.
 

Oyster

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 347
Blev medlem
9 Mars 2013
Meddelanden
1 201
Mottagna reaktioner
116
Poäng
347
Fick inte heller någon faktura men mailade dom och efter några dagar fick jag betalnings uppgifter. Svårt att få svar från dom. Inga ränteutgifter rapporterade för mig heller men då jag är i stort behov av pengarna nu efter påsk så var jag tvungen att strunta i det denna gång. Gör man ändringar så får man vänta på skatte återbäringen. Dessutom har jag bara betalt 3 månader på aasa förra året så jag lät det passera men nästa år om dom inte är rapporterade kommer jag definitivt kontakta skatteverket. Aasa Kredit känns inte riktigt pålitliga.

Man kan logga in på deras sida och se varje faktura :)
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 122
Mottagna reaktioner
13 310
Poäng
8 917
Någon som fått med anmärkning hos dessa?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp