• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Akassa 200k i kronofogden

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 199
Mottagna reaktioner
12 760
Poäng
9 787
det har fungerat för mig tidigare hade skuldsaldo hos kronofogden men de tog kredit hos sergel och jag fick mobil på telia butiken . jag hade inga skulder hos sergel .
Då är Telia/sergel banne mig sugna på att få iväg telefoner.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

HallonGroda

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
11 April 2018
Meddelanden
325
Mottagna reaktioner
323
Poäng
477
Vänligt svar:

Du ville förut veta hur du skulle få fram 40 000 kr för en operation. Du fick svar där att med dina förutsättningar är det rätt kört att få lån.
Du har förut frågat om du kan få lån med din kreditpoäng och samma där - du fick svar att det var rätt kört.
Nu undrar du om du kan få ett samlingslån med dina förutsättningar som i två andra trådar redan har blivit konsterade som körda.

Du är arbetslös, går på a-kassa som du får ut 9500 kr/mån, har löneutmätning på 5000 kr (jag uppfattar det så men kan ha fel), har ett spelberoende (jag uppfattar det så men kan ha fel), är utan insikt om din situation till den mån att du inte betalar för din trafikförsäkring.

Du behöver stanna upp. Och jag skriver det i all välmening. Jag gör en gissning om att du fortfarande bor hemma. Det i sig gör att du har låga kostnader för boende vilket ger dig en större chans att ta dig upp hyfsat snabbt ut hålet du är i. Men, det hänger ihop med att du måste få hjälp. Och den hjälpen måste du efterfråga. Alltså - du måste vara villig att ta emot hjälp.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp