• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Amorteringsfritt pga Corona/Covid-19

Fritt

Kunnig medlem
Poäng: 146
Blev medlem
19 Mars 2020
Meddelanden
128
Mottagna reaktioner
45
Poäng
146
Jag sökte 6 månader på sbab. Dagen efter hade jag fått svar att det var godkänt.
Inga frågor, ingen uc, ingenting. Nu kan jag också tillägga att vi har många barn (ganska mycket vab) och vi båda jobbar på småföretag, kanske därför de gick så smidigt.
Grattis! Väntar på besked som tydligen skulle komma per post. Att skicka ett meddelande till internetbanken var tydligen för komplicerad
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Fritt

Kunnig medlem
Poäng: 146
Blev medlem
19 Mars 2020
Meddelanden
128
Mottagna reaktioner
45
Poäng
146
Och däääär droppade ner brev från marginalen. Avtalstillägg på lånet. 3 månaders amorteringsfritt. hoppas ni andra som sökt också få detta beviljad.
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Har någon fått amorteringslättnad eller amorteringsfritt hos Remember när jag mejlade med dem nu i veckan fick jag till svar av den handläggaren att de har inga planer på att bevilja amorteringsfria privatlån. Någon annan här kanske fått något annat svar. Fick 6 månaders amorteringslättnad hos Ikano jag amorterar 140 kronor istället för 743 och räntan blir 478 istället för 517 så min månadskostnad blir halverad i 6 månader.
 

Fritt

Kunnig medlem
Poäng: 146
Blev medlem
19 Mars 2020
Meddelanden
128
Mottagna reaktioner
45
Poäng
146
Har någon fått amorteringslättnad eller amorteringsfritt hos Remember när jag mejlade med dem nu i veckan fick jag till svar av den handläggaren att de har inga planer på att bevilja amorteringsfria privatlån. Någon annan här kanske fått något annat svar. Fick 6 månaders amorteringslättnad hos Ikano jag amorterar 140 kronor istället för 743 och räntan blir 478 istället för 517 så min månadskostnad blir halverad i 6 månader.
Fantastiskt ju! Visste inte att ikano hade också hoppat på detta tåg. Ju fler desto bättre
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Fantastiskt ju! Visste inte att ikano hade också hoppat på detta tåg. Ju fler desto bättre
Det var mycket enkelt att få igenom detta jag ringde dem och blev kopplad till en jättetrevlig handläggare och det tog bara några minuter att få besked när jag angivet varför jag behöver detta just nu.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp