Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ang. Billån/avbetalning

När jag inte skulle ha fått lån hos ngn "vanlig" bank så gick det vägen hos Mymoney, dock kontantinsats/inbytesbil

Har lån på 30000 från Wasa utan problem trots (då) 3 betalningsanmärkningar och ett gäng UC-frågor. La dock 15000 kontant på bilen som kostade 45k.

Intressead av billån också, 270kkr årsinkomst. 11anmärkningar, nyaste 201210. Inget skuldsaldo sen 201304. Inga andra lån. Äger mitt boende, bostadrätt, marknadsvärde 4-500kkr, obelånad. Vill dock inte beblanda boende med annat så om någon vet något finansbolag eller bilhandlare som svulle acceptera situationen vore jag lycklig då min gamla bil snart inte vill vara med mer.... Prisklass på tänkt bil är ca80-100.000, kontantinsats till det har jag, det brukar ju krävas 20%
Tacksam som bara den för ett tips, så jag slipper fråga mig fram och få en massa nej och onödiga uc...

Intressead av billån också, 270kkr årsinkomst. 11anmärkningar, nyaste 201210. Inget skuldsaldo sen 201304. Inga andra lån. Äger mitt boende, bostadrätt, marknadsvärde 4-500kkr, obelånad. Vill dock inte beblanda boende med annat så om någon vet något finansbolag eller bilhandlare som svulle acceptera situationen vore jag lycklig då min gamla bil snart inte vill vara med mer.... Prisklass på tänkt bil är ca80-100.000, kontantinsats till det har jag, det brukar ju krävas 20%
Tacksam som bara den för ett tips, så jag slipper fråga mig fram och få en massa nej och onödiga uc...

När vi behövde ny bil i somras mailade jag på ett antal intressanta objekt och beskrev situationen och att jag kunde lägga mer än det vanliga kontant om jag beviljades lån. Fungerade hos två av kanske 6-7. Wasa och Santander nappade.

Mailade just santander och angav samma förutsättningar, men fick till svar att de inte ger ut lån till personer med betalningsanmärknigar.... Fan... Väntar på svar från wasa nu. Tänkte att det skulle va bra o kolla innan man var i bilhallen.

Annars nlir det väl till att låna på lägenheten då, någon som har erfarenhet av det?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp