Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ang utmätning av a kassa

Hej hur snabba brukar kfm vara när man slutar jobb och sedan får a kassa ? Om man haft pågående löneutmätning innan som sen avslutats i samband med detta.

Det beror på om handläggaren tänker till, då blir der kanske på andra utbetalningen

Det beror på om handläggaren tänker till, då blir der kanske på andra utbetalningen
Okej har räknat med detta ungefär och försöker inte på något sätt fördröja det funderar på att tom höra av mig då detta kan gynna mig inför en gynnande skuldsanering.

Tack för svar lasse

Okej har räknat med detta ungefär och försöker inte på något sätt fördröja det funderar på att tom höra av mig då detta kan gynna mig inför en gynnande skuldsanering.

Tack för svar lasse
A-kassorna betalar lite oftare än månadsvis kom jag på, då kan det hinna gå några innan man sett vilken det är och frågat den om dagpenning och fattat beslut.

Okej, rekommenderar du mig att ta första kontakt eller görs det ändå när det hinns med ?
Om du vill visa framfötterna för skuldsanering kan det vara en bra idé att kontakta kfm

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp