Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ansöka om lån, riskprognos 2,7%

Hej jag funderar på att ansöka om ett nytt blanco lån för att sänka min månadskostnad och samla mina lån.

Har idag riskprognos 2,7% med. Lance lån på som är synligt på UC

Hej jag funderar på att ansöka om ett nytt blanco lån för att sänka min månadskostnad och samla mina lån.

Har idag riskprognos 2,7% med blancolån på 300.000kr, nollad kredit på 40.000kr och en maxad kredit på 25.000kr.

5FF, 3st försvinner i december. En ff är ganska färsk från 2a maj.

Skulle behöva söka på 350.000kr minst, helst 400.000kr för att lösa provat skuld och smala mina lån och bort med alla krediter o sms-lån.

Hur hade ni gjort? Tror ni jag kan få ett sjysst lån eller kommer jag få kass ränta?

Din Inkomst kommer vara avgörande

Jag har samma score och ska med snart dra iväg en ansökan, har dock 7 FFR och 5 av dem försvinner i i juli så då lär mitt gå ner ytterliggare. Tänkte söka 350 000 samla lån. Lycka till. Du får gärna skriva när du sökt och vilken ränta du fick.

Ska du vänta ut dina förfrågningar eller? Jag kan absolut höra av mig sen hur det blev om det blir så att kag ansöker, men tror jag kommer det.

Ska du vänta ut dina förfrågningar eller? Jag kan absolut höra av mig sen hur det blev om det blir så att kag ansöker, men tror jag kommer det.

Ja eftersom de är så snart så väntar jag ut dem. 5/7 ffr försvinner i juli. Mitt nuvarande score är 2,7 och då har jag detta synligt på UC
Mio avbetalning (kredit) 10/30 k
Credway 0/20 k (kanske ska avsluta men hade lite positiv inverkan på scoret när den tillkom)
ICA banken 275/300 k 6.30 % ränta

Årsinkomst 385 k
Underskott 20 k

tänkte söka 350 k samla lån och hoppas jag får bättre ränta än nuvarande på ICA.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp