• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

anses skuldsanering som något negativt vid jobb som enhetschef/chefsstöd inom vården

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 941
Mottagna reaktioner
6 130
Poäng
3 907
Jag ska ta mig en funderare då det kanske kan bli problem då det vilar ett budgetansvar och löner mm på denna tjänsten.

Då tas det nog en kredit upplysning samt att man har en ekonomisk utbildning i bakgrunden, men det har Du kanske?!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 117
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 451
Mottagna reaktioner
6 091
Poäng
4 117
Då tas det nog en kredit upplysning samt att man har en ekonomisk utbildning i bakgrunden, men det har Du kanske?!
Det fanns inga krav på erfarenhet el utbildning. Meriterande var erfarenhet från vård och omsorg, sjuksköterska och socionom var bakgrund som efterfrågades.
 

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 395
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Men du måste ju först bli informerad om vilka kontroller de gör. Man kan ju inte bara ta en UC hux flux.
 

pala87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
20 Juli 2017
Meddelanden
2 202
Mottagna reaktioner
1 077
Poäng
897
Att vara skuldsatt eller ha skuldsanering är alltid dåligt för alla jobb.

Som enhetschef så har du högre chefer och annan personal för ekonomi. Du har väl inte hand om hanteringen av pengar, utan mer för lönesättningar, budget, inköp till verksamheten m.m. Men det är ju inga pengar du kan få loss bara sådär utan bokföring.

Sen belastningsregistret tar alla arbeten att jobba med folk. Tror säkert du får lämna in hela registret och inte bara anpassade register t.ex vid lss
 

Idiotfru

Viktig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
5 Juni 2017
Meddelanden
92
Mottagna reaktioner
74
Poäng
207
Fråga hr hur de gör. Du kan ju ringa anonymt. Jag har skuldsanering och en liknande befattning och aldrig ens fått frågan. Det är ju delegering på olika summor och väldigt stor kontroll på budgetposter så det finns ändå ingen chans att mygla undan något om det skulle finnas misstankar om sånt.
Ring och fråga hr. Eller facket.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 117
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 451
Mottagna reaktioner
6 091
Poäng
4 117
Fråga hr hur de gör. Du kan ju ringa anonymt. Jag har skuldsanering och en liknande befattning och aldrig ens fått frågan. Det är ju delegering på olika summor och väldigt stor kontroll på budgetposter så det finns ändå ingen chans att mygla undan något om det skulle finnas misstankar om sånt.
Ring och fråga hr. Eller facket.
Tack. -:)
 

Lavendel

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
29 December 2016
Meddelanden
175
Mottagna reaktioner
54
Poäng
177
Jag har jobbat som enhetschef i vården och de tog ingen kreditupplysning vid anställning.
 

Conrad

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
16 Januari 2019
Meddelanden
181
Mottagna reaktioner
71
Poäng
217
Bara sök tjänsten. Säg inget om det. Visa vem DU är. Kommer frågor, så besvara dem. Lycka till :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp