Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Arbetslös (a-kassa) men jobbar timmar ibland

Jag vill låna 25,000kr.

Jag är arbetslös och får a-kassa, men jobbar ibland som timanställd. Det varierar från månad till månad. Min årsinkomst var 114k 2012...

Jag har precis fått brev från inkasso första gången, så antar att det räknas som betalningsanmärkning?

Finns det några som lånar ut till mig? Jag har sökt på google utan att hitta något vettigt, är ju en djungel...

Tänkte kolla om någon har varit i liknande situation, arbetslös osv och fått lån på liknande belopp.

Tack.

Inkasso räknas inte som betalningsanmärkning.

Jag vill låna 25,000kr.

Jag är arbetslös och får a-kassa, men jobbar ibland som timanställd. Det varierar från månad till månad. Min årsinkomst var 114k 2012...

Jag har precis fått brev från inkasso första gången, så antar att det räknas som betalningsanmärkning?

Finns det några som lånar ut till mig? Jag har sökt på google utan att hitta något vettigt, är ju en djungel...

Tänkte kolla om någon har varit i liknande situation, arbetslös osv och fått lån på liknande belopp.

Tack.

du har inte anm.det får du först vid utslag hos kfm.

men lån kommer bli svårt på timanställning då och då plus arbetslös.de vill hellt se nån form av fasst anställning du kan prova lendo.sitt inte sök massor av lån o få uc frågor.bättre pröva lendo

du har inte anm.det får du först vid utslag hos kfm.

men lån kommer bli svårt på timanställning då och då plus arbetslös.de vill hellt se nån form av fasst anställning du kan prova lendo.sitt inte sök massor av lån o få uc frågor.bättre pröva lendo
Tror du har möjlighet på finaref eller ellos. Dock jättehög ränta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp