Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Avida kredit, payex privat lån

jag har lite smålån ja skulle vilja sätta ihop.. Kanske omöjligt när svea inkasso tog en uc för 241 kr..
Men är det någon här på forumet som har några erfarenheter om dessa två? El något annat tips

Jag fick avida kredit nör jag hade bet anmärkning (2 st). Hade hög inkomst och score på 14%, inga lån eller andra krediter.

Vet inte om dom är lättare men tror det. Fick dom maila deras kundtjänst först och berätta läget. Däremot bad dom mig göra en ansökan sen fick jag godkänt på 70.000 kr.

Ok, ska sätta mig o kolla igenom lite alternativ idag.. Såg det finns nordnet och konsumentkredit oxå?

Vill bara önska dig lycka till Grodan1 med låneansökan, oavsett om det blir via Lendo eller någon annan långivare.:)

Ok, ska sätta mig o kolla igenom lite alternativ idag.. Såg det finns nordnet och konsumentkredit oxå?

Nordnet är lite småtjärva, och konsumentkredit är väl ett annat varumärke för nordnet (eller om det är tvärtom) så det är kanske inte något att kasta bort en UC på såvida du inte tänkte köra via lendo

Lars

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp