Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Avslag hos låneförmedlare

Hej!

Är i en krissituation och har försökt få lån för att samla svindyra krediter via en låneförmedlare men får bara avslag. Beloppet är ca 80 000kr. Jag har synliga lån på 500 000 på UC med 7% risk (14 ff efter försöket hos Advisa)

Mitt enda hopp är typ Avida. Även om dom gjorde avslag via Advisa ska jag chansa att söka Avida Krediten (ej privatlånet)? Har haft den krediten förut. Eller har någon annan något förslag? :(

Har dåligt betyg hos både Bisnode och Creditsafe. Det jag vill samla är bla Smspengar, Ferrartum och Mobillån.

Vad har du för inkomst? 7% I Risk är ju inte så extremt dåligt.

Hej!

Är i en krissituation och har försökt få lån för att samla svindyra krediter via en låneförmedlare men får bara avslag. Beloppet är ca 80 000kr. Jag har synliga lån på 500 000 på UC med 7% risk (14 ff efter försöket hos Advisa)

Mitt enda hopp är typ Avida. Även om dom gjorde avslag via Advisa ska jag chansa att söka Avida Krediten (ej privatlånet)? Har haft den krediten förut. Eller har någon annan något förslag? :(

Har dåligt betyg hos både Bisnode och Creditsafe. Det jag vill samla är bla Smspengar, Ferrartum och Mobillån.
Betalkoll? Där skulle du ju få loss en hel del. Opr godkänner väl extremt många med. Till usel ränta då förstås.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp